Supportkonsulent
Stillingsannonsen er inaktiv.Hoist Group
Oslo
Sentrale arbeidsoppgaver vil være å
- gi teknisk support for våre kunder med stor trygghet
- besvare supportoppdrag fra kunder og fra internt leveranse-apparat
- feilsøking og installasjonsbistand til vår leveranseavdeling og ev. delta hos kunde ved behov
- benytte markedsledende supportsystemer for å registrere og følge opp ulike oppdrag
- delta i vaktordninger for å dekke opp SLA-avtaler
- bistå som ressurs forut for salg med design av TV-løsninger
Vi søker deg som
- kan måle og justere digitale TV-signaler (DVB-S2 / T / C) og har erfaring med å arbeide med koaksiale nettverk
- har grunnleggende kunnskap om IPTV / IGMP / TV Headends
- har erfaring med nettverksløsninger og trådløst nettverk, rutere og brannmurer (Ruckus, Cisco, Aruba etc.)
- har god erfaring innen support eller kundeservice
- snakker flytende norsk og engelsk, da det er viktig med tydelig og god dialog med kunder
Som person oppleves du som en serviceorientert og proaktiv lagspiller. Dine kollegaer vil beskrive deg som en utadvendt og sosial type. Du evner å sette deg raskt inn i nye systemer, og ser løsninger der andre ser problemer. Du trives i en hektisk hverdag, og er vant til å arbeide strukturert og effektivt. Hovedkontoret i Norge holder til på Helsfyr i Oslo, og det påberegnes en del reising ut til kunder. Vårt mål er at rett person med gode resultater skal tilbys fast stilling.
Engasjementet har i utgangspunktet en varighet på 9 måneder, med mulighet for fast ansettelse.
Vi tilbyr:
• Et godt arbeidsmiljø med dyktige - og hyggelige! - kollegaer
• Gode karrieremuligheter i et solid firma med markedsledende produkter og løsninger
• Frihet til å påvirke egen arbeidsdag
• Mulighet til å sette DITT preg på bedriften
• Konkurransedyktig lønn med gode provisjons-, pensjons- og forsikringsordninger
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver
Hoist Group
Adresse
Fredrik Selmers vei 2, 0663 Oslo
Hjemmeside
Hoist Group leverer tekniske løsninger til hoteller, og muliggjør helhetlige, digitale reiser fra begynnelse til slutt for hotellgjestene. Hoist Group optimaliserer gjestetjenestene ved å sammenligne og analysere data samlet fra hotellsystemer, IP-nettverk, internett og TV-baserte tjenester i tillegg til flere digitale berøringspunkter. Med hovedkontor i Stockholm og 20 avdelinger i EMEA-regionen, har Hoist Group 500 engasjerte ansatte som jobber med mer enn 8000 unike hoteller.
Om stillingen
Stillingstittel
Supportkonsulent
Antall stillinger
1
Heltid/deltid
Heltid
Sektor
Privat
Sist endret: 29. juli 2021
Hentet fra: FINN
Referanse: 225449980
Stillingsnummer: a8601ce5-3cf0-4670-becc-70815bd46440