En spennende, innholdsrik og meningsfull jobb!
Ecura Hjemmetjenester og BPA (tidligere Asor Helse AS og OptimalAssistanse AS) er en del av Ecura konsernet.
Brukerstyrt Personlig Assistanse er en viktig del av Ecuras tjeneste tilbud. BPA-tjenestene våre har kontor sentralt i Moss og Oslo og er landsdekkende med rammeavtaler og konsesjoner for BPA-tjenester og Funksjonsassistanse i flere kommuner..
Vi leverer tjenester både gjennom den offentlige brukervalgs ordningen og til det private markedet. Vi er opptatt av forutsigbarhet, trygghet og stabilitet i hverdagen for våre tjeneste mottakere. Med kompetanse og fagkunnskap skal vi legge grunnlag for et godt samarbeid med vedtakseierne og deres pårørende.
Ecura BPA har ansatte med høy kompetanse og lang erfaring, og nå trenger vi en ny BPA-rådgiver. Kanskje er det deg?
BPA-RÅDGIVER
Vi har nå ledig en 100 % stilling som BPA-rådgiver. BPA administrasjonen er i dag lokalisert i Moss, men vi har også kontor på Bryn i Oslo
Rollen som BPA-rådgiver er en viktig nøkkelstilling i vår organisasjon. Den innebærer utstrakt kontakt med våre kunder og direkte kontakt med virksomhetens oppdragsgivere. Som BPA-rådgiver har du ansvar for igangsetting av nye BPA-ordninger, samt ansvar for kontinuerlig oppfølging av nye og eksisterende kunder. Stillingen passer for deg som liker å tilrettelegge, jobbe proaktivt, løse ulike typer utfordringer, ta ansvar, vise lederskap og følge opp slik at kundene får den avtalte tjeneste og service.
Stillingen innebærer noe reisevirksomhet i forbindelse med kundekontakt og representasjon, men geografisk arbeidsområde vil hovedsakelig ligge mellom Oslo og Kongsberg.
Ansvarsområder/arbeidsoppgaver:
- Hovedkontakt, samarbeidspartner og rådgiver overfor kunder
- Rekruttering av assistenter (i samarbeid med kunden)
- Igangsetting av nye ordninger, hvilket inkluderer opplæring av nye kunder og hans/hennes assistenter.
- Jevnlig oppfølging av den enkelte BPA-ordning (kunde og assistenter)
- Veiledning av arbeidsledere og assistenter
- Arbeidsgiveransvaret for assistentene.
- Kontakt med oppdragsgiver, være bindeledd mellom kommuner og virksomheten
- Samarbeid med ulike tverrfaglige instanser som sykehus, rehabilitering, etc.
- Diverse administrative oppgaver knyttet til hovedoppgavene, inkl. rapportering til oppdragsgivere
Kvalifikasjoner:
- Utdanning på høgskolenivå innen helsefag, sosialfag eller pedagogikk er ønskelig
- Erfaring fra tilsvarende eller sammenlignbare arbeidsoppgaver
- God kjennskap til arbeidsmiljøloven, spesielt arbeidstidsbestemmelsene
- Erfaring fra hjemmebaserte tjenester eller omsorgs-/boenheter vil være en fordel
- God fremstillings- og kommunikasjonsevne
- Norskkunnskaper, - flytende muntlig og skriftlig
- Mestrer word, excel og powerpoint
Personlige egenskaper:
- Utadvendt og trygg som person, liker å jobbe med ulike typer mennesker
- Løsningsorientert og evner å arbeide selvstendig
- Strukturert og kvalitetsbevisst
- Evner å ta eierskap og jobbe proaktivt
- Kundefokus, følger opp og avslutter henvendelser/oppgaver
- Serviceinnstilt, men samtidig tydelig på hva som gjelder
- Positiv og fleksibel
Vi tilbyrutfordrende og varierte arbeidsoppgaver i et trivelig arbeidsmiljø i nye, hyggelige kontorlokaler. Konkurransedyktig lønn og forsikringsordninger. Karriere- og utviklingsmuligheter i en organisasjon i sterk vekst.
Om bedriften
Ecura Hjemmetjenester og BPA er en del av Ecura- konsernet, som fra starten i 2016 har etablert seg som en landsdekkende leverandør av tjenester innen helse og omsorg. Med satsing på kvalitet, kompetanse og innovasjon leverer vi tjenester innen bo og habiliteringstjenester, rus og psykiatri, Brukerstyrt Personlig Assistanse (BPA), hjemmetjenester og formidling av helsebemanning. Totalt sysselsetter vi ca. 1300 personer og har virksomheter i store deler av landet.