Er du en av våre nye Avdelingsledere i Agder?
Org. nr: - Stillingsident: 4095121654 Presentasjon av stillingen:
Ansvarsområdet og arbeidsoppgaver
- Avdelingsleder er ansvarlig for at avdelingens tiltak og tjenester utføres i henhold til gjeldende kontrakter og selskapets faglige, administrative og økonomiske føringer.
- Avdelingsleder er ansvarlig for avdelingens markedsarbeid. Markedsarbeidet gjennomføres i tett samarbeid med regionleder og koordineres med andre avdelingsledere i regionen.
- Avdelingsleder har ansvar for alt personell i avdelingen og er sammen med regionleder ansvarlig for at avdelingen har nødvendig kompetanse og bemanning.
- Avdelingsleder har ansvar for å sette prognoser for avdelingen i samarbeid med regionleder og ass. daglig leder / daglig leder.
- Avdelingsleder skal, i tett samarbeid med regionleder, være medvirkende til å utvikle avdelingen i tråd med overordnet målsetting for regionen.
- Avdelingsleder skal, i likhet med øvrige medarbeidere på avdelingen, gjennomføre leveranser i tett samarbeid med egne medarbeidere.
- Avdelingsleder avholder avdelingsmøter internt i avdelingen.
- Avdelingsleder sørger for oppfølging av sine medarbeidere gjennom rutiner beskrevet i virksomhetens HMS / HR-system.
- Avdelingsleder skal gjennom sin ledelse sørge for at arbeidsmiljøet er preget av involvering, anerkjennelse og respekt.
- Avdelingsleder har ansvar for at interne rapporteringsfrister overholdes og kvaliteten på datagrunnlaget som benyttes til rapportering i egen avdeling er i henhold til virksomhetens krav.
- Avdelingsleder skal sørge for kontinuerlig drift og rapportering i henhold til selskapets rutiner for rapportering.
Kvalifikasjoner
- Høyskoleutdanning (eller tilsvarende) - minimum bachelornivå
- Relevant tilleggsutdannelse innenfor fagfeltet / relevant bransjekompetanse fra relevante bransjer og virksomheter er en fordel.
- Erfaring innen arbeidsinkludering, karriereveiledning, ledelse, salgs-/markedsarbeid, og-/eller annet utadrettet arbeid.
- Kunnskap om arbeidsinkludering og tilrettelegging .
- Kjennskap til Supported Employment, karriereverktøy og rekrutteringsverktøy.
- God skriftlig fremstillingsevne og ser på IKT som et selvfølgelig hjelpemiddel
Personlige egenskaper
- Positiv, engasjert og tilstedeværende
- Gode relasjonelle ferdigheter
- Evne og vilje til å lede, motivere og utvikle mennesker i en hektisk hverdag
- Effektiv og kvalitetsbevisst med evne til å tenke helhetlig
- Målrettet og tydelig
- Strukturert
- Gode muntlige og skriftlige ferdigheter
- Liker høyt arbeidstempo
Vi tilbyr
- En bedrift med godt arbeidsmiljø preget av stort engasjement og sterk faglig kompetanse
- Mye ansvar innenfor tydelige rammer med rom for personlig og faglig utvikling
- Forsikringsordninger
- Konkurransedyktig betingelser
For ytterligere informasjon om vårt firma; www.oppfrisk.no
Kontaktinformasjon
Annie Schur, Daglig leder arbeidsinkludering, 91148950
Arbeidssted
4804 Arendal, Lillesand, Tvedestrand, Evje og Kvinesdal
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Oppfølgingsenheten Frisk
Referansenr.:4095121654
Stillingsprosent: 100%
Søknadsfrist: 19.06.2019
Om bedriften
Oppfølgingsenheten Frisk er en
profesjonell og markedsorientert leverandør av tjenester innen
arbeidsinkludering og spesialisthelsetjeneste. Siden starten som leverandør til
NAV og de Regionale Helseforetakene i 2006 har vi vært opptatte av å knytte til
oss faglig dyktige mennesker, som i tillegg er markeds- og resultatorienterte.
Vi er en kunnskapsbedrift som er opptatt av kontinuerlig utvikling og positiv
endringsvilje. Selskapet kan dokumentere et særdeles godt arbeidsmiljø med topp
engasjerte mennesker som opplever stor arbeidsglede og autonomi. Vi er en del
av Frisk Utvikling gruppen, med 524 medarbeidere innen fagfeltene Helse og
Arbeid. Mer
informasjon; www.oppfrisk.no
Vi ekspanderer i Agder og trenger i denne forbindelse dyktige Avdelingsledere til Arendal, Lillesand, Mandal, Tvedestrand, Evje og Kvinesdal. Søknadsfrist er 19. juni. Søknader behandles fortløpende.
Merk søknaden med hvilken avdeling du søker på.