Kundebehandlere ved Lånekassens kundesenter. Ekstrahjelp sommer og høst 2019
Org. nr: - Stillingsident: 4049119150 Presentasjon av stillingen:
Ved Lånekassens kundesenter er det ledig stillinger som timelønnede kundebehandlere, 32 timer per uke (drøyt 6 timer per dag). Kundebehandlerne skal styrke Lånekassens kundesenter i perioder med stor pågang, for eksempel ved semesterstart.
Ønsker du å være med på å sikre informerte og fornøyde kunder ved å svare på telefoner?
Vær oppmerksom på at du må kunne jobbe gjennom hele perioden som engasjementet varer.
Arbeidsoppgaver
- Du skal jobbe med kundeinformasjon/støtte på telefon.
- Du skal være med på å skape resultater sammen med teamet og enheten, ha høy faglig kvalitet i arbeidet og sørge for profesjonalitet og effektivitet.
- For enkelte kan det bli aktuelt også å besvare skriftlige kundehenvendelser i noen perioder.
Det tas forbehold om endringer i arbeidsområdet
Kvalifikasjoner
- god muntlig og skriftlig framstillingsevne på norsk
- kjennskap til utdanningssystemet
- gode ferdigheter i kundebehandling
- ferdigheter i bruk av it-verktøy
- bachelor eller annen tilsvarende høyere utdanning. Relevant erfaring kan veie opp for utdanning
Personlige egenskaper
- Du ser kundebehandling som et eget fag.
- Du brenner for å yte god service i hver eneste samtale, det er du som er Lånekassens ansikt utad.
- Du er punktlig og strukturert.
- Du har evne til å tåle hektisk jobbing.
- Du er resultatorientert.
- Du er komfortabel med telefon og data som arbeidsverktøy.
- Du har godt humør og stå-på-vilje.
- Du ønsker å jobbe i et kundesenter
Vi tilbyr
-
en stilling i team med gode kolleger
-
trivelige arbeidsforhold i et aktivt miljø
-
god opplæring og oppfølging
-
arbeidstid kl. 08.50 - 15.10, og cirka kl. 08.50 - 15.45 på torsdager
-
avlønning som 1065 konsulent i ltr. 41, kr 197,80 per time. Det blir trukket to prosent av lønnen til tjenestepensjon.
Legg ved vitnemål og attester elektronisk, og ta med originaler/bekreftede kopier til intervju.¿
Lånekassen skal preges av mangfold, og våre ansatte skal gjenspeile befolkningen. Kvalifiserte søkere oppfordres derfor til å søke, uavhengig av kulturell bakgrunn, alder, hull i CV eller funksjonsevne. Hvis du opplyser om at du har nedsatt funksjonsevne, innvandrerbakgrunn eller hull i CV-en, kan opplysningene bli brukt til statistikkformål.
Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknadsskjemaet. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, men du vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
Kontaktinformasjon
Bente Gullerud, underdirektør, 412 10 101 , bente.gullerud@lanekassen.no
Marte Stang Midttun, underdirektør, 938 30 891, marte.stang.midttun@lanekassen.no
Arbeidssted
Østre Aker vei 20
0581 Oslo
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Lånekassen
Referansenr.:4049119150
Stillingsprosent: 60%
Startdato: 18.06.2019
Sluttdato: 25.10.2019
Søknadsfrist: 04.04.2019
Om bedriften
Lånekassen jobber for å gjøre utdanning mulig for alle ¿ uavhengig av kjønn, bosted, funksjonsdyktighet, økonomiske og sosiale forhold. Lånekassen ble opprettet for over 70 år siden, og i løpet av disse årene har Lånekassen hatt ¿ og fortsetter å ha ¿ en viktig samfunnsmessig rolle. Årlig tildeler vi mer enn 31 milliarder kroner i stipend og lån, og vi har over én million kunder som enten er i utdanning eller betaler tilbake studielån. Lånekassen har som mål å bli oppfattet som den mest moderne offentlige virksomheten i Norge, og økt grad av digitalisering og bruk av moderne innovativ teknologi er viktige virkemidler for å nå dette målet.