Lei av hjemmekontor?
I samarbeid med Consort AS søker Adecco inntil 5 nye kundekonsulenter til ca. 76% stilling. Consort er et kunde- og salgssenter og jobber på oppdrag for en rekke av de største og mest anerkjente selskapene i Norge. Hverdagen er variert og lærerik, og du blir en del av et spennende selskap som er i sterk vekst.
Hva kan vi tilby deg?
Gjennom å jobbe hos oss får du verdifull erfaring som kan benyttes på tvers av en rekke bransjer. Dette er en kjempegod mulighet til å opparbeide deg erfaring med salg og kundehåndtering. Foruten et veldig godt samarbeidsklima kan Consort tilby følgende:
- Fastlønn
- Fri hver helg, samt på formiddagene
- Opplæring/kursing i salgs- og kundekontakt
- Mulighet for videre utvikling i selskapet
- 3 måneders engasjement, med mulighet for forlengelse eller fast stilling dersom behovet vedvarer
- En Great Place To Work-bedrift som tar arbeidsmiljøet på alvor
- Nylig også blitt sertifisert som en klimanøytral arbeidsplass
Egenskaper vi ser etter:
Vi ønsker å komme i kontakt med deg som trives med utgående kundekontakt. Erfaring med kundekontakt fra tidligere er en fordel, men ikke nødvendig. Det viktigste er at du trives med å prate med og oppsøke mennesker, og er god til å skape tillit og relasjon. Det kreves ikke fullført høyere utdanning for å lykkes hos oss, men vi forutsetter at du snakker og skriver norsk flytende. Det er en fordel om du har førerkort, men dette er ikke et krav.
Utover dette forutsetter vi at du bidrar positivt til arbeidsmiljøet hos oss, og at du opptrer profesjonelt og ryddig opp mot kollegaer og de kundene du er i kontakt med.
Interessert?
Hvis dette virker interessant for deg så håper vi at du sender oss en søknad så snart som mulig. Vi vurderer søkerne fortløpende, og stillingene kan dermed bli fylt opp før søknadsfristen går ut. Vi ser frem til å lese din søknad!
Har du spørsmål om stillingen kan du kontakte vår HR-konsulent hos Adecco, Katrine Grotle på 99500316 eller katrine.grotle@adecco.no