Dokumentcontroller med offshorerelatert erfaring?
Arbeidsoppgaver
- Registrering og distribusjon av teknisk dokumentasjon i interne og eksterne databaser.
- Revisjonshåndtering og kontroll av dokumentasjon ihht til eksterne kontraktskrav og interne instrukser.
- Jobbe selvstendig og søke relevant informasjon fra andre for å kunne utføre egne oppgaver.
- Ha god kontraktsforståelse og forståelse for internt styringsverktøy.
- Ha kommersiell bevissthet
- Bidra til å utarbeide prosjektspesifikke Guidelines for DC rutiner med utgangspunkt i internt og eksternt styringsverktøy.
Utdannelse
- 3 års videregående skole
Arbeidserfaring
- 3 års relevant erfaring fra offshorerelaterte arbeid.
Kvalifikasjoner
- Gode IT-kunnskaper
- Bidra til et godt arbeidsmiljø
- Være flexibel og serviceinnstilt
- Erfaring fra STID, ProArc, PIMS, SAP, Microsoft Office 365
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Kunne norsk og engelsk, skriftlig og muntlig.
- Være selvstendig og fleksibel
Periode
01.07.2019 - 31.12.2021
Interessert?
Ta kontakt med Kirsty Emma Haigh mobil: 95 85 55 54 mail: kirsty@iogr.no eller Torgrim Andersen mobil: 901 55 553 mail: torgrim@iogr.no
Send din CV til mail@iogr.no og merker søknad med "Dokumentcontroller"
Om bedriften
Innleie og Rekruttering AS er et rekrutteringsselskap som på vegne av våre kunder rekrutterer ledere og spesialister til faste og midlertidige stillinger. Vi har et fokus på olje og gass industrien.
Våre medarbeidere har lang erfaring med rekruttering av ledere og spesialister til stillinger som styremedlemmer/ledere, CFO, finans direktører, engineering managers, HSEQ managers, flere typer prosjekt og avdelingsledere, planleggere, prosjekt økonomer/cost control, kontrakts spesialister og dokument kontroll.