Spesialkonsulent
Arbeidsoppgaver
- Systemstøtte og utvikling av digitale saks- og driftssystemer
- Økonomibistand i tjenesten
- Post og arkiv oppfølging
- Støttefunksjoner for tjenesten
- Dialog med samarbeidspartnere og henvisere
- Deltakelse i faglige drøftinger
Kvalifikasjoner
- Bachelor innen helse- og/eller sosialfaglig utdanning
- Erfaring med relevante kontorfaglige oppgaver, samt generell god IKT kompetanse
- Erfaring fra systemer som GAT, ESA, Agresso og Visma Sikker Sak er en fordel, men ikke et krav. Opplæring vil bli gitt.
- Erfaring fra virksomhet innen helse- og/eller sosialfaglig arbeid er ønskelig
Personlige egenskaper
Vi søker en medarbeider som er løsningsorientert og serviceinnstilt. Du må kunne arbeide selvstendig, strukturert og fleksibelt i en travel hverdag.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
- Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i en nyopprettet avdeling
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Lønn etter gjeldende avtale
Kontaktinformasjon
Jørgen Sandhaug Iversen, Avdelingsleder Trygg Oppvekst Lillehammer, 959 08 859Arbeidssted
Storgata 1702615 Lillehammer
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Lillehammer kommuneReferansenr.:4590946953
Stillingsprosent: 40%
Fast
Startdato: 02.01.2023
Sluttdato: 01.02.2023
Søknadsfrist: 13.12.2022
Om bedriften
Lillehammer kommune skal i størst mulig grad avspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, kulturell og etnisk bakgrunn. Ansettelsen skjer for øvrig på de vilkår og med de plikter som følger av lov, tariffavtaler og reglement. Ifølge Offentlighetsloven § 25 kan søkers navn bli offentliggjort, selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkeren vil i så fall bli forespurt om dette. Attesterte kopier av vitnemål og attester kan legges elektronisk ved søknaden eller tas med ved et eventuelt intervju.
Vil du vite mer om hvordan det er å bo og arbeide i Lillehammer-regionen, og se andre jobbmuligheter, trykk her