Saksbehandler - Tildelingskontoret - Bærum kommune
Stillingsannonsen er inaktiv.Bærum kommune
1304 Sandvika
Org. nr: - Stillingsident: 4107641746 Presentasjon av stillingen:
Tildelingskontoret i Bærum kommune er organisert som et eget tjenestested under kommunalsjef for pleie- og omsorg. Kontoret utgjør sammen med Pleie og omsorg administrasjon forvaltningen i Pleie og omsorg.
Tildelingskontoret består av to avdelinger for saksbehandlere som fatter vedtak iht. lov om helse og omsorgstjenester. En fagutviklingsenhet som bl.a. har ansvar for oppføling og implementering av offentlige styringsdokument, samt en avdeling med blant annet koordinerende enhet.
Vi har en fast ledig stilling i avdeling som fatter vedtak etter lov om helse -og omsorgstjenester.
Arbeidsoppgaver
¿ Råd, veiledning og informasjon til brukere og innbyggere
¿ Kartlegge og saksbehandle i henhold til gjeldende lovverk og Bærum kommune sine interne retningslinjer
¿ Samhandle med ulike instanser og helseforetakene
Kvalifikasjoner
¿ Søker må minimum ha 3 årig relevant høyskole/universitetsutdanning (vernepleier/sykepleier)
¿ Bred relevant erfaring fra 1. og 2. linjetjenesten av minst 5 års varighet
¿ Erfaring/utdanning fra saksbehandling vil vektlegges
¿ Har gode muntlig og skriftlig fremstillingsevne (vi bruker klart språk)
¿ Gode digitale ferdigheter
¿ Førerkort
Utdanningsnivå
Høyskole / Universitet, 3-årig Diplom / Bachelorgrad
Personlige Egenskaper
Vi søker deg som
¿ evner å møte mennesker der de er, og bistå ut i fra deres ressurser
¿ evner å se muligheter og vektlegge mestring
¿ tar ansvar, er tydelig og strukturert
¿ har stor arbeidskapasitet og tåler høyt arbeidspress
¿ har gode kommunikasjons -og samarbeidsevner i samhandling med innbyggere og samarbeidspartnere
¿ er trygg i situasjoner som kan oppleves utfordrende/ har evne til å takle krysspress
¿ har stå-på-vilje og engasjement
¿ er løsningsorientert og helhetstenkende
¿ evner å omstille deg raskt
Det er behov for stabilitet og tilstedeværelse for denne stillingen
Personlig egnethet har betydning for denne stillingen og vektlegges
Vi tilbyr
¿ Et stabilt, ivaretakende og godt arbeidsmiljø med fokus på samhandling
¿ Faglige utfordringer i et utviklende fagmiljø
¿ Samarbeid med engasjerte og erfarne kollegaer
¿ Trivelige arbeidslokaler sentralt i Sandvika
¿ Offentlig tjenestepensjonsordning
¿ Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland
Annet
¿ Vitnemål og attester tas med på intervju
¿ Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig
¿ Gyldig politiattest iht. helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse
¿ Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentliglova §25)
Andre opplysninger
Ingen reiseaktivitet
Kontaktinformasjon
Gro Kristin Reite, Avdelingsleder, tlf. 980 44 287
Arbeidssted
Sandvika
Nøkkelinformasjon:
Annonsør:Bærum kommune
Ref. nr.:4107641746
Stillingsbrøk: 100%
Fast
Antall stillinger: 1
Søknadsfrist: 02.08.2019
https://www.webcruiter.no/wcmain/advertviewpublic.aspx?oppdragsnr=4107641746&company_id=2743211786&culture_id=NB-NO
For elektronisk søknadsskjema:[Klikk her]
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver
Bærum kommune
Adresse
Rådhustorget 4, 1337 Sandvika
Som en av Norges største kommuner, har Bærum høye forventninger til innsats. Vi vil ha folk med ambisjoner -- både på egne og samfunnets vegne. Våre 12 000 medarbeidere vet at resultater og utvikling ikke kommer av seg selv. Derfor forventer også de mye; faglig utvikling, godt lederskap og attraktive karrieremuligheter. Dette bidrar til å gjøre oss til en av landets beste arbeidsplasser.
Sammen skaper vi fremtiden
Om stillingen
Antall stillinger
1
Heltid/deltid
Heltid
Sektor
Ikke oppgitt
Sist endret: 19. desember 2019
Hentet fra: webcruiter
Referanse: 4107641746_Bærum kommune_webcruiter
Stillingsnummer: a0dc2c71-4d60-406e-b808-6a4dc708bdcf