Business Controller til solid internasjonal aktør
For vår kunde - et stort internasjonalt selskap beliggende i Sandvika - ser vi nå etter en Business Controller til et vikariat for en i svangerskapspermisjon som løper ut desember 2020. Selskapet er likevel stort og det vil være mange muligheter etter endt oppdrag.
Som Business Controller vil du være en viktig støtte i å optimalisere de økonomiske prosessene i firmaet, og bidra med analyser og økonomisk innsikt for best å muliggjøre økonomiske beslutninger. En viktig oppgave vil være å overvåke, samt ta del i forbedring og utvikling av de digitale salgs- og økonomiske prosessene i deres Varacity plattform. Den digitale plattformen de bygger er i oppstartsfasen, men venter enorm vekst. Vi søker derfor etter en sulten og motivert medarbeider som vil samarbeide tett med både kunder og kolleger innen flere ulike fagdisipliner med et felles mål om å ekspandere og lykkes med den digitale plattformen. Som Business Controller vil du støtte forretningsteamet i å optimalisere økonomiprosesser, samt bidra til analyse og innsikt for å gi best mulig beslutningsgrunnlag til utviklingen av virksomheten videre. Stillingen rapporterer til Finance- and Systems Manager.
Hva ser vi etter?
Vi ser etter deg som har en m astergrad innen økonomi, finans eller business, med minimum 3 års arbeidserfaring med controlling. Du vet godt hva det vil si å være i tide med korrekte tall til månedlige og kvartalsvise rapporteringer , forstår hva det vil si å være en støtte til virksomheten , evner å legge til rette , rapportere og utfordre for å kunne predikere fremtid , samt jobbe med rutiner og optimalisering av forretningsprosesser. Ved siden av dette forstår du hva det vil si å være en del av et stort selskap og behersker engelsk som arbeidsspråk. Hvis du har jobbet med ERP-systemet Oracle , er dette et pluss, men ikke et krav.
Hvem er du?
Du ønsker å sette ditt preg på en avdeling som er i en stor vekstfase med masse endringer og fart. Du kjenner deg igjen i det å være hardtarbeidende og du strekker deg alltid litt ekstra for å få levert gode resultater. Videre er du en lagspiller, samtidig som at du er selvdreven og jobber godt alene. Ellers har du stor tro på at teknologi er med på å tranformere industrier og hverdagen til oss selv og kundene våre. Du er også analytisk og IT/forretningssystemer vekker en gnist i deg. Det er også viktig at du forstår viktigheten av struktur, fleksibilitet og kommunikasjon i et team med høyt tempo.
Hva tilbyr vi gjennom Centric?
- Langvarig oppdrag hos et spennende internasjonalt selskap
- Gode betingelser
- Utviklingsmuligheter
- Hos vår kunde får du muligheten til å opptre i et profesjonelt, flerkulturelt, kompetent og serviceorientert miljø med gode muligheter til å forbedre din personlige kompetanse
- Du får også muligheten til å bygge et sterkt nettverk med kolleger fra hele verden
Det er ønskelig med snarlig tiltredelse. Du vil naturligvis få opplæring i system og rutiner.
Ta kontakt med Aurora Brynildsen på mail: aurora.brynildsen@centric.eu, og ikke vent med å søke da dette oppdraget har kort søknadsfrist!
Om bedriften
Centric Finance Professionals er spesialister på bemanning og rekruttering innen økonomi og arkiv. Vi er en del av Centric-konsernet med over 5000 ansatte i Europa. I Norge har vi en spennende reise foran oss. Vi har en ambisiøs målsetning om sterk vekst og er derfor på jakt etter de beste hodene innen økonomi og arkiv. I Centric vil du få utfordrende oppdrag i et sterkt fagmiljø. Vi tilbyr faglig utvikling og utfordrende oppdrag hos noen av landets mest spennende selskaper. Vi har vårt hovedkontor i Oslo og regionskontorer som dekker områdene Akershus, Buskerud og Vestfold.