Butikkmedarbeider til Selfmade Oslo Sentrum søkes!
Smiler du stort ved tanken på å skape fantastiske kundeopplevelser gjennom engasjement og tilstedeværelse? Da bør du lese videre!
Kanskje du kjenner oss som STOFF & STIL?
Vi er akkurat nå på en spennende reise hvor vi i løpet av 2022 skifter navn til Selfmade®. Dette skjer som en naturlig del av vårt mål om å utvide internasjonalt og skape unike rammer for alle kreative mennesker og fremtidens designere.
Hvordan ser arbeidshverdagen ut?
Vi skal prøve å være konkrete da vi ønsker å gi deg et mest mulig reelt bilde av hva jobben innebærer. Men for å ikke bruke opp alt for mye av din tid så kommer her en oppsummering.
Kundeopplevelse & Team:
- På Selfmade® Oslo Sentrum finner du en verden av metervarer, garn, sytilbehør og hobbyartikler. Som butikkmedarbeider er ditt hovedsakelige fokus å skape gode opplevelser for de som besøker oss i vårt kreative univers. Dette innebærer alt fra å svare på spørsmål om enkelte produkter og hjelpe de ved klippebord eller kasse, til å veilede de i større prosjekter eller på workshops. Gjennom kunnskap, tilstedeværelse og engasjement sørger du for at kundene får den rådgivning og informasjon de trenger for å oppfylle sine kreative drømmer.
- Hver dag har vi mellom 200-500 besøkere, dette betyr at arbeidsdagene gjerne er fartsfylte og dynamiske. Det er stunder der du ønsker at du kunne klone deg selv da du ofte må håndtere forskjellige arbeidsoppgaver og kunder parallelt. Siden kloning ikke er aktuelt akkurat nå så prioriterer du (uansett hvor lang to do listen er) alltid kunden først.
- Du er en del av et herlig og kunnskapsrikt team. Som en heltidsmedarbeider er du en av de som er mest til stede i butikken og har god oversikt og forståelse for aktiviteter, produkter og prosesser. Du bidrar til et godt arbeidsmiljø og tar initiativ for å skape utvikling for deg selv, butikken, kundeopplevelsen og teamet. I Selfmade® spiller vi hverandre gode og mener at tillit og samarbeid er nøkkelfaktorer for å lykkes.
Rutiner & Butikk:
- Som på de fleste arbeidsplasser så finnes det rutiner som skal gjennomføres i hverdagen. Eksempel på dette er varemottak, påfyll av varer, rutiner ved åpning og stenging av butikken osv. Du sørger for at rutiner blir gjennomført på en god og effektiv måte og gir tilbakemelding om du ser forbedringspotensial.
- Butikkuttrykk er en viktig del av kundeopplevelsen. Du bidrar til å opprettholde en innbydende butikk gjennom rydding og påfyll av varer. Du kjenner både kunden og butikken godt og gir tilbakemelding når du ser potensial i vareplassering, utstillinger eller generelt uttrykk.
- Hverdagen i butikken er aktiv og til tider fysisk krevende. Noen arbeidsoppgaver er litt tynger og innebærer bl.a. løfting og bæring. Det blir i tillegg mye gåing, klipping og ståing i løpet av en dag.
Høres dette ut som en plass hvor du med glede kan tilbringe arbeidstiden din?
Da håper vi at du vil sende oss CV og søknad! Siden vi vet at det kan være både tidskrevende og vanskelig å skrive søknadsbrev, så kommer her noen punkter i forhold til hva vi vektlegger og ønsker å vite om deg.
Det vi fremfor alt ønsker å vite er hva du har lært og erfart av det du har på CVen din og eventuelt i andre aspekter av livet.
- Hva er god kundeopplevelse for deg? Gi gjerne et eller flere eksempel på hvordan du skapet gode opplevelser.
- Hva mener du er viktig for å lykkes som team? Gi gjerne et eksempel på hvordan du bidratt til suksess i et team.
- Hva vekker ditt engasjement? Gi gjerne et eksempel på hva du gjør når du fyller på med energi.
- Gi gjerne et eksempel på en situasjon der du tok initiativ. Hva ble resultatet?
Et par praktiske ting:
++Oppstart:++ Det viktigste er at akkurat denne muligheten er riktig for deg og at vi ser at forutsetningene for et godt samarbeid er til stede.
Med det sagt så skjer det mye spennende om dagen og vi har derfor et sterkt ønske om at riktig kandidat kan bli med på reisen så snart som mulig.
++Omfang & Lønn:++ Du vil jobbe 100% som tilsvarer et gjennomsnitt på 37,5 timer/uke.
Ordinær arbeidstid er mellom 10.00-20.00 mandag til fredag og 10.00-18.00 på lørdager, men arbeid utom disse tidene kan forekomme.
Lønn faststilles ifølge tariffavtale (Landsoverenskomsten HK).
++Rekrutteringsprosessen:++ Vi vil gjennomgå søknader og ta kontakt med aktuelle kandidater fortløpende.
Det er mulig å søke frem til 23.05.22, men jo tidligere jo bedre :)
Hva nå?
Tenker du at dette definitivt er din kopp te? Da gleder vi oss helt vilt mye til å høre fra deg!
Søk på stillingen gjennom å trykke på knappen SØK NÅ!
Om bedriften
Selfmade® er en internasjonal detaljkjede og ledende leverandør innen metervarer, garn, sytilbehør og hobbyartikler. Vi har 29 fysiske butikker i Danmark, Tyskland, Østerrike, Sverige og Norge, samt vår nettbutikk som vi driver på 13 europeiske markeder. Vårt univers når daglig ut til tusenvis av kreative sjeler som har stor pasjon for håndverk og personlig design. Helt naturlig avspeiler dette seg derfor i vår organisasjonskultur. Vi er en ambisiøs og vekstorientert virksomhet med bærekraftige løsninger som et tydelig nøkkelfokus.