Har du lyst til å jobbe administrativt innen barnevernet?
Merkantil ansatt i barnevernet
Vi i Dedicare er i dag det største selskapet innen helsebemanning i Norden. Som ansatt i Dedicare får du mulighet til å være fleksibel og velge oppdrag som passer akkurat deg. Vi har rammeavtaler mange plasser rundt om i landet og bemanner til kommuner, sykehus, institusjoner og private bedrifter. Her kan du få muligheten å utvikle deg faglig, bredde din kompetanse og få nye opplevelser. Du får tett oppfølging fra våre bemanningskonsulenter som selv har utdannelse og arbeidserfaring innenfor helse og sosialt arbeid.
Nå ser vi i Dedicare etter deg som er utdannet barnevernspedagog, har et ønske om å gi barn og unge en bedre hverdag og evner å stå i vanskelige situasjoner. Samarbeidspartneren vår er en kommune sentralt i Trøndelag, stillingen er på fulltid og har oppstart snarlig. Oppdraget er på 3 måneder, med mulighet til forlengelse. Det kreves at du har noe erfaring fra kommunal barnevernstjeneste, og det er en stor fordel hvis du er interessert i faglig utvikling, kunnskapsdeling og eventuell relevant videreutdanning er positivt.
Arbeidsoppgaver:
- Den merkantile konsulenten skal bistå barneverntjenesten med å følge saksbehandlingsregler i forvaltningsloven, offentligloven, barnevernloven, arkivloven m.m., herunder å sørge for korrekt innregistrering, utsjekking og arkivering av saker, og skal også bistå med merkantile oppgaver innen økonomiforvaltning og rapportering
- I tillegg vil annet forefallende arbeid som reservasjon av møterom, klargjøre til møter, henting og utsending av post samt kopiering av mapper være en del av oppgavene som følger stillingen
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning
- Erfaring fra relevant offentlig eller privat virksomhet
- Personlig egnethet
- Gode datakunnskaper
- Kjennskap til programmet Familia, og andre saksbehandlings - og økonomiverktøy som Agresso og ePhorte
- Behersker norsk og engelsk godt, både muntlig og skriflig
- Førerkort klasse B. er et krav
Personlig egenskaper:
- Fleksibel og løsningsorientert
- Ryddig, strukturert og selvgående
- Jobber godt i team
- Respektfull og serviceinnstilt i møte med mennesker
- Godt humør og ståpå-vilje
- Gode kunnskaper om relevante lovverk
- Gode IKT kunnskaper og god evne til å bruke IT som arbeidsverktøy
- Gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
- Gode kommunikasjon- og fremstillingsevner, både muntlig og skriftlig
Vi tilbyr:
- Mulighet til å bli ansatt hos oss i oppdrag eller å ta oppdrag gjennom oss som selvstendig næringsdrivende
- Gode lønnsbetingelser
- Eventuelt dekket reise og bolig under oppdraget
- Pensjonsopptjening i KLP og forsikringer
- Personlig oppfølging fra bemanningskonsulent før, under og etter oppdrag
- Faglig utvikling og kompetansebygging
- Varierte dager, nye erfaringer og dynamisk arbeidsmiljø
- Vakttelefon hvor vi kan nås ved akutte tilfeller
Ved ansettelse vil det kreves politiattest uten anmerkninger
Høres dette ut som noe som kunne ha passet deg? Send inn søknad og CV så tar vi kontakt!
Om bedriften
Dedicare AB er et fremgangsrikt bemanningsselskap innen helse og omsorg. Vi har mer enn 15 års erfaring og bemanner i dag sykehus, kommuner og private kunder i Norge og Sverige. Dedicare er i dag det største selskapet innen helsebemanning i Norden.
Vi har landsomfattende rammeavtaler i både Sverige og Norge og kan tilby våre ansatte de beste betingelser og valgmuligheter.
Vi rekrutterer og leier ut leger, sykepleiere og annet helsepersonell og våre bemanningskonsulenter er både personalansvarlige og kundeansvarlige.
Dedicare er notert på NASDAQ OMX Stockholm og vi er ISO-sertifisert etter standard 9001:2008.