Konsulent
Stillingsannonsen er inaktiv.Miljøarbeidertjenesten, avdeling Saturnvegen, Porsgrunn kommune
Saturnvegen 26, 3911 Porsgrunn
VELKOMMEN TIL SATURNVEGEN
Vi har behov for å styrke vår stab innen administrasjon og har ledig 100 % fast stilling som konsulent med administrative
oppgaver innenfor økonomi og HR i Miljøarbeidertjenesten, avdeling Saturnvegen.
Saturnvegen gir avlastning til familier med særlig tyngende omsorgsoppgaver, samt støttekontakt tjenester. Administrasjonen består av avdelingsleder, to konsulenter med ulike administrative oppgaver, koordinator for Turbotur, fagkoordinator som har administrative oppgaver og faglige ansvaret på avdelingene, samt capitech team.
Er du en som trives med å ha mange og utfordrende oppgaver? Er du god på systemer, effektiv,
serviceinnstilt og liker å samarbeide? Da er du velkommen til å søke på stillingen som konsulent hos oss.
Arbeidsoppgaver
- Systemansvar for Capitech, i samarbeid avdelingens administrasjon. Arbeidsoppgaver vil innebære å være superbruker, bistå med innleie og utarbeide arbeidsplaner.
- Systemansvar for digitalt arkiv i samarbeid med avdelingens administrasjon.
- Bistå med rekrutteringsprosessen i Webcruiter i samarbeid med avdelingsleder.
- Samarbeid med avdelingens administrasjon, virksomhetens konsulent og HR-avdelingen i HR-arbeid, økonomi og saksbehandling.
- Ordinære driftsoppgaver som skanning, journalføring, postmottak, elektronisk skjemamottak, publisering på nett.
- Kvalitetssikringsoppgaver innenfor elektronisk- og papirbasert saksbehandling.
- Medvirke til utarbeidelse av interne rutiner.
- Andre administrative oppgaver kan tilfalle ved behov og kompetanse.
Kvalifikasjoner
- Det kreves relevant utdanning på høyskolenivå innen økonomi, administrasjon og/ eller HR.
- Det er ønskelig med relevant arbeidserfaring innenfor fagområdene.
- Du må ha meget gode digitale ferdigheter. Det betyr at vi søker deg som klarer raskt å sette deg inn i nye digitale systemer, og som liker å jobbe i disse systemene, samt er god på å dele dine digitale kunnskaper videre.
- God skriftlig og muntlig formuleringsevne.
- Det er en fordel med inngående kunnskaper om ett eller flere av de elektroniske saksbehandlingssystemene som vi benytter i kommunen, for eksempel Public 360, Agresso, Capitech eller Webcruiter, eller erfaring med å jobbe systembasert.
- Kunnskap om, eller kjennskap til offentlig forvaltning og saksbehandling vil bli vektlagt.
Personlige egenskaper
- Vi ønsker en engasjert og utadvendt person, med gode samarbeidsevner, og som samtidig evner og liker å arbeide selvstendig.
- Vi ønsker en medarbeider som er løsningsorientert og som har evne til å se helhet, og som ønsker å utvikle seg i takt med organisasjonen.
- Viser initiativ og tar ansvar innenfor sitt område
- Gode kommunikasjonsevner
- Høy arbeidskapasitet
- Jobber systematisk og nøyaktig, og trives med administrative oppgaver
Personlig egnethet blir vektlagt
Vi tilbyr
- Dyktige kollegaer
- Tett lederteam med mye «takhøyde»
- Godt arbeidsmiljø
- Opplæring og faglig veiledning
- Fokus på personlig kompetanseutvikling
- Spennende, utfordrende og lærerikt arbeid
- Gode treningsavtaler
- Bedriftshelsetjeneste
- Lønn etter avtale
- Fleksitidsavtale
- Medlemskap i hytteklubb, med mulighet for å leie hytte på fjellet og ved sjøen til gunstige priser
- Gode pensjonsordninger. Her kan du lære mer om pensjonsordningen i KLP: https://www.klp.no/pensjon/offentlig-tjenestepensjon-kort-fortalt
- Porsgrunn kommune jobber for å fremme et Inkluderende Arbeidsliv
Kontaktinformasjon
Tone Magnussen, Avdelingsleder, 91750872Arbeidssted
Saturnvegen 263911 Porsgrunn
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Porsgrunn kommuneReferansenr.:4570505207
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 18.12.2022
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver
Miljøarbeidertjenesten, avdeling Saturnvegen, Porsgrunn kommune
Adresse
Saturnvegen 26, 3942 Porsgrunn
Hjemmeside
Porsgrunn kommune er en god kommune å bo og jobbe i, synes vi. Vi kan tilby spennende og meningsfulle arbeidsoppgaver i en kommune som er i utvikling. Kommunen vår er passe stor til at akkurat du har påvirkningskraft, samtidig som du lærer mye nytt. Vi har ca. 37.000 innbyggere og er ca. 3.000 ansatte, noe som gjør oss til den desidert største arbeidsgiveren i Porsgrunn, og en av de største arbeidsgiverne i Vestfold og Telemark. Oppdraget vårt er å levere gode tjenester, være en god samfunnsutvikler og arbeide for videre vekst og utvikling i kommunen. Gjennom motiverte og dyktige medarbeidere løser vi dette viktige samfunnsoppdraget. Vi gir deg utfordringene, vi gir deg mulighet til mestring og stolthet. Vi tror at du vil sette spor etter deg hos oss. Vil du være med?
Generelle opplysninger
Porsgrunn kommune ønsker å være en arbeidsgiver som gjenspeiler mangfoldet i samfunnet og som utnytter potensialet i befolkningens samlede kompetanse. Vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss.
I tillegg gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å bli unntatt offentlighet, jf. Lov om rett til innsyn i dokument i offentleg verksemd (offentleglova), § 25. Porsgrunn kommune vil varsle søkere som har bedt om å bli unntatt fra offentlig søkerliste hvis dette ønsket ikke kan imøtekommes.
I denne stillingen har du rett på en av Norges sikreste pensjonsordninger: offentlig tjenestepensjon. Der de fleste tjenestepensjoner kun utbetales i 10 år, er offentlig tjenestepensjon en utbetaling som varer fra den dagen du slutter å jobbe og livet ut. Du blir trukket 2 % av lønnen din til pensjonssparing og Porsgrunn kommune betaler i snitt inn 15-20 % for deg. Pensjonen inkluderer også uføre- og etterlattepensjon hvis noe uventet skulle skje. Med pensjonsrett i KLP får du medlemspris og gunstige betingelser på en rekke bank, forsikring og spareprodukter.
Om stillingen
Stillingstittel
Konsulent
Antall stillinger
1
Heltid/deltid
Heltid
Arbeidsdager
Ukedager
Sist endret: 19. desember 2022
Hentet fra: talentech
Referanse: f88c0fa491054a88a81ff393bb68a60c
Stillingsnummer: 9a9cd83b-9eda-4b13-bb08-fedce277490d