Sykepleier 2 x 100 % faste stillinger ved Skautun rehabiliterings- og omsorgssenter
Beskrivelse av seksjon/enhet
Skautun er det eneste sykehjemmet i Rakkestad. Vi har totalt 65 plasser, fordelt på langtidsavdelinger (33 plasser), en
demensavdeling (10 plasser), korttidsavdelinger (22 plasser), miljøbase for hjemmeboende, samt eget kjøkken og
vaskeri.
Sykehjemmet har eget kjøkken og vi har innført fire faste måltider til våre beboere. I tillegg til et variert tilbud av aktiviteter
gjennom året som miljøbasen og fysioterapitjenesten tilbyr våre beboere.
Rakkestad kommune skal bygge nytt sykehjem og vi er i gang med forprosjektet. Vi målsetter oss bruker-, pårørende-
og ansattmedvirkning fra starten. Som sykepleier på Skautun vil du ha mulighet til å være med å påvirke fremtidens
sykehjem for innbyggerne til Rakkestad kommune.
Kort om stillingene
2 x 100 % faste stillinger ved langtidsenheten.
Ved en eventuell ledighet av stillinger i løpet av ansettelsesprosessen vil disse vurderes i forhold til søkerlisten.
Krav
- Autorisert sykepleier
- Gode språkferdigheter minimum B 2 muntlig og skriftlig norsk
Ønskede kvalifikasjoner
- Ha relevant erfaring og praksis fra arbeid med eldre
Egenskaper
- Ha evnen til å jobbe strukturert, selvstendig og i team
- Må kunne bidra med faglig utvikling i enheten
- Ha gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Bidra aktivt til å skape et godt arbeidsmiljø
Er du ute etter å utvikle deg som sykepleier, ønsker vi at du søker stilling hos oss.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi kan tilby
- Hos oss setter vi pasienten og faget i fokus
- Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver
- Betalte spisepauser på alle vakter
- En opplæringsperiode på inntil 4 uker
- Godt arbeidsmiljø
- Gode opplærings- og utviklingsmuligheter
- Gode offentlige pensjons- og forsikringsvilkår
Arbeidsvilkår
Øvrige arbeidsvilkår, rettigheter og plikter er i samsvar med de til enhver tid gjeldene lover, forskrifter og avtaler.
Tilsetting er betinget av at det før tiltredelse kan legges fram tilfredsstillende politiattest i tråd med Helse- og omsorgstjenesteloven og Helsepersonelloven.
Rakkestad kommune benytter elektronisk søknadsadministrasjon og kommunikasjon
Søknad fremmes via stillingsannonsen på vår hjemmeside og ved å trykke på valget "Søk på stilling". Søknad og CV
legges inn ved å følge veiviser i systemet.
Det er viktig at du som søker er tilgjengelig på oppgitt e-postadresse og telefonnr. Kopi av vitnemål og attester tas med
på et eventuelt intervju og skal ikke vedlegges søknaden. Tidligere arbeidsgivere kan bli kontaktet for referanser.
Vi gjør oppmerksom på at navn på søkere til stilling i Rakkestad kommune kan bli offentliggjort selv om søkeren har
bedt om vurdering for ikke å bli oppført på offentlig søkerliste, jfr. Offentlighetsloven §25.
Henvendelse fra annonsører gjøres til postmottak@rakkestad.kommune.no
Om bedriften
Rakkestad kommune ligger midt i Østfold fylke med kort avstand til Østfoldbyene. Kommunen har ca. 8000 innbyggere. Næringsgrunnlaget er jord- og skogbruk og industri. Kommunen har et godt utbygd tilbud på alle sine velferdsområder. Organisatorisk er kommunen inndelt i 9 seksjoner som yter tjenester til kommunens innbyggere.