Rådgiver i Helse, omsorg og velferd
Org. nr: - Stillingsident: 4063850483 Presentasjon av stillingen:
Har du lyst på en spennende stilling i spennet mellom det administrative og det politiske nivå i en kommune. Kanskje nettopp du er vår nye kollega?
Her er tempoet høyt og oppgavene mange og varierte. Fokus er like gjerne på systematisk kvalitetsarbeid som saksutredning eller planarbeid. Vi kan tilby 100% stilling som Rådgiver i stab til kommunalsjef. Vi ser etter deg som liker nye utfordringer, trigges av utsikter til å sikre gode strukturerte prosesser samtidig som du alltid ser løsninger fremfor problemer. Godt humør og tro på at en god latter kan forlenge livet er også viktig for oss.
Arbeidsoppgaver
-
Utvikling og drift av kvalitetsarbeid på systemnivå innen helse, omsorg og velferd, dette omfatter blant annet:
- Fasilitere prosesser ute i tjenesteområdet i tett samarbeide med fag- og utviklingsansvarlig i virksomhetene
- Bidra til måloppnåelse for tjenesteområdets utviklingsarbeid
-
Planlegging og gjennomføring av kvalitetsrevisjon av interne og kjøpte tjenester
- Kontroll av at tjenester er i samsvar med vedtak
- Etterse at avvik blir fulgt opp/lukkes
-
Prosjektarbeid
-
Saksutredning av politiske saker
-
Bidra i utarbeidelse av kommunale planverk
-
Fasilitere ledersamlinger, delta i ledergruppens ordinære møter, m.m.
-
Div. løpende oppgaver som støtte for Kommunalsjef
Kvalifikasjoner
- Minimum 3-årig utdanning fra høyskole/universitet. Ulike fagretninger kan være aktuelle, men vi ser fortrinnsvis for oss helse- og sosialfag, juss eller samfunnsfag
- Erfaring fra tilsvarende stilling/arbeidsoppgaver
- Utdanning innen kvalitetsledelse, prosjektledelse, endringsledelse, strategisk ledelse, organisasjonsutvikling eller lignende vektlegges
- Kunnskap om og erfaring fra koordinering og ledelse av større prosjekter og kvalitetsarbeid på system- og tjenestenivå
- Strategisk planlegging, systemutvikling og måloppnåelse i implementeringsarbeid
- Erfaring med coach / veiledning
- Gode datakunnskaper
- God skriftlig fremstillingsevne
- Gode norsk kunnskaper både muntlig og skriftlig
Personlige egenskaper vil bli tillagt vekt
Personlige egenskaper
- Pågangsmot og stor arbeidskapasitet
- Tydelig, systematisk, strukturert og målrettet
- Gode kontaktskapende egenskaper og samarbeidsegenskaper
- Evne til å skape engasjement
- Evne til å være kritisk, like å <>
- Du er like gjerne introvert som ekstrovert
Vi tilbyr
- En interessant, utviklende og krevende stilling
- Et godt arbeidsmiljø og gode samarbeidsrelasjoner
- Fleksitid
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
- Lønn etter avtale
Andre opplysninger
I Lier kommune må alle som skal arbeide innen helse og omsorg eller med barn, unge og funksjonshemmede fremvise tilfredsstillende politiattest før tiltredelse. Denne fremvises ved tilbud om ansettelse og skal ikke legges ved søknaden.
I henhold til offentleglova kan vi være forpliktet til å offentliggjøre opplysninger om søkere som har bedt om å bli unntatt offentlighet.
Gyldig arbeids- og oppholdstillatelse.
Kontaktinformasjon
Hanne Berg Stubberud, Kommunalsjef, 971 06 401
Trude Gusgaard, Kvalitetsrådgiver, 926 84 640
Arbeidssted
Vestsideveien 2
3400 Lier
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Lier kommune
Referansenr.:4063850483
Stillingsprosent: 100%
Søknadsfrist: 08.05.2019
Om bedriften
Sentralt beliggende på Østlandet, mellom Asker og Drammen, finner du grønne Lier med 26 000 innbyggere. Vi er en innovativ og fremoverlent kommune med mange spennende utviklingsprosjekter. Her er det stor tilflytting, gode oppvekstvilkår og flotte rekreasjonsområder. Lier kommune har 1500 medarbeidere som yter et vidt spekter av tjenester med høy kvalitet. Vi ønsker å rekruttere og beholde dyktige og motiverte medarbeidere med sikte på å utvikle gode velferdstjenester til innbyggerne over tid.
Følg oss på Facebook og se hvordan vi jobber!