Servicedesk/ IT-support
Nå har det dukket opp et veldig spennende oppdrag for hos kunde i Oslo. Vår kunde ønsker å forsterke sitt team med flere dyktige Servicedesk medarbeidere. Noe for deg, eller noen du kjenner? Oppstart 24.08.2021 - onsite i Oslo.
Dine sentrale arbeidsoppgaver
- IT-brukerstøtte til kunder gjennom saksbehandlingssystem, telefon, e-post og fjernstyring (innkommende samtaler)
- Koordinere kundehendelser, forespørsler, feilsøke problemer og tilby løsninger ved hjelp av intern kunnskapsbase
- Bistå 2. og 3. linje, og delta med å løse IT-relaterte problemer
- Overvåke systemer for vellykket flyt av dokumenter
- Kontinuerlig vedlikeholde og utvikle sin arbeidsrelaterte kunnskap
- Sikre kundetilfredshet gjennom henvendelser/ løste saker
Dine kvalifikasjoner og egenskaper
- Du har en IT eller Ingeniør utdannelse, eller lignende med ferdigstilt lærlingperiode
- Relevant arbeidserfaring innen IT support og dreven på verktøy som Citrix, Active Directory, SCCM, Microsoft Office 365 ol.
- Erfaring med ITIL prosesser, er en fordel
- Sterke analytiske og feilsøking ferdigheter
- Resultatorientert, selvstendig, systematisk, engasjert og ansvarsbevisst
- Sterk fokus på kundeservice og løsningen enn selve problemet
- Gode skriftlig, muntlig, og mellommenneskelige kommunikasjonsevner (norsk og engelsk)
Det du kan forvente
- Konkurransedyktige forhold
- Muligheten til å bygge verdifull fagkompetanse i et stort Windowsbasert miljø
- Personlig og tett oppfølging av konsulentansvarlig
- Tilgang til Skillport : En online læringsportal med e-bøker, lydbøker, kurs, videoer og eksamenstester
- Inside Centric : Få tilgang til en rekke tilbud og fordeler innen kategoriene Helse, Work Life Balance og Reise
- MTA-sertifisering : Få en innføring i Microsofts ulike teknologier innen infrastruktur, database og programmering