Er du vår nye innkjøper?
Hvorfor bli vår nye innkjøper?
Du vil ha en viktig rolle for at vi skal lykkes med vår forretningsdrift som er i god utvikling og med en ambisiøs vekststrategi. Du vil finne motivasjon i å være en del av et kompetansemiljø, som preges av høy fagstolthet og motivasjon for å lykkes.
Hovedoppgaver:
- Innkjøp til prosjekt og lager
- Oppfølging av leverandører og prisforhandlinger
- Fakturakontroll og avvikshåndtering
Ønsket erfaring og kompetanse:
- Utdanning innen innkjøp/logistikk, økonomi eller tekniske fag
- NIMA Innkjøperskole/kurs
- Minimum 3-5 års relevant erfaring fra tilsvarende stilling
- God kjennskap til terms & conditions
- Erfaring i bruk av PC og programvare (MS Office, D365, innkjøp/ordresystem)
Vi tenker at du:
- Har gode kommunikasjons- og forhandlingsevner
- Tar ansvar og er strukturert
- Behersker skriftlig og muntlig norsk og engelsk
Vi tilbyr deg:
- 100 % fast stilling
- Konkurransedyktige vilkår
- Herlige kollegaer i et godt arbeidsmiljø
- Mulighet til å påvirke et selskap i vekst
Arbeidssted vil være i våre lyse og fine lokaler på Tananger.
For spørsmål om stillingen kontakt Helge Møller mobil 913 70 564.
Alle henvendelser behandles konfidensielt. Søknad og CV sendes wenche.felt.eie@mento.no snarest.
Om bedriften
Mento AS er et norsk familieselskap stiftet i Stavanger i 1971. Mento AS er et kundeorientert selskap som driver handel innen utleie, produksjon, testing og service av slanger og kuplinger, ventiler, filter, rør og boreteknisk utstyr til olje- og gassindustrien. Mento er lokalisert på fire steder; Stavanger, Bergen, Kristiansund og Hammerfest, har rundt 100 ansatte og driftsinntekter på 460 MNOK (2018). Les mer om selskapet på www.mento.no