Avdelingsleder boavdeling Malangstun sykehjem og eldresenter
Om stillingen
Malangstun sykehjem har 2 avdelingsledere som samarbeider ift drift.
Den ledige stillingen har pr tiden arbeidsarbeid på dagtid, og har ansvar for to avdellinger med 24 beboere som trenger bistand.
Stillingen har ansvar for daglig administrativ drift og faglig ansvar i avdellingene i nært samarbeid med enhetsleder. Det inngår oppgaver med veileding av ansatte, personalarbeid, turnus/arbeidslaner, og oppgaver relatert til faglig arbeid.
Arbeidsoppgaver vil også være ansvar og oppgaver relatert til fag-, pasient- og pårørende arbeid. Det må også påregnes deltagelse i klinisk arbeid dersom behov.
Avdelingsleder er også medansvarlig og delaktig i HMS og kvalitetsarbeid i på enheten.
Kvalifikasjoner
- Offentlig godkjent sykepleier, primært med relevant videreutdanning/ og eller ledelse
- Beherske norsk skriftlig og muntlig
- Gode sammarbeidsevner
- Være medspiller for godt arbeids- og fagmiljø
- Være løsningsorientert
- Gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig
- Må like å jobbe i travel arbeidsmiljø
- Du må være faglig kunnskap og være engasjert i faglig arbeid i eldreomsorgen
Personlige egenskaper
Gode evner for ivaretagelse for ledelse og koordineringsoppgaver.
Du må ha gode samarbeidsevner, samt kunne arbeide i team/grupper.
God evne til å jobbe systematisk og målrettet, samt å kunne håndtere stor arbeidsmengde.
Motivasjon for å tilegne seg nye kunnskaper og kunne bidra til kvalitets- og utviklingsarbeid.
Gode ferdigheter i kommunikasjon og samhandling, både med interne og eksterne samarbeidspartnere, samt bruker og pårørende av tjenestene.
Er lyttende og løsningsorientert.
Vi tilbyr
Pensjonsordning i Statens Pensjonskasse / kommunal landspensjonskasse (KLP)
Lønns- og arbeidsvilkår generelt i samsvar med gjeldende lovverk
Generell informasjon
Aktuelle søkere blir innkalt til intervju. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Tilfredsstillende politiattest kreves framlagt før tiltredelse, men skal ikke vedlegges søknaden.
Søknad, CV og vedlegg må sendes elektronisk via lenke på denne siden, "Søk stillingen". Vi gjør oppmerksom på at CV benyttes i utvidet søkerliste.
Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette opplyses om og begrunnes i søknaden. Du varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
For ytterligere opplysninger om stillingen kontakt:
Enhetsleder: Marit Tolefsen
Telefon: 91681037
Epost: marit.tollefsen@balsfjord.kommune.no
Ved spørsmål om utfylling av elektronisk søknad kan Jobbnorge kontaktes på tlf 75 54 22 20.
Om bedriften
Om oss
Balsfjord kommune har vilje og muskler for vekst !
Kommunen strekker seg over et område på 1493 km, hvor landskapet varierer fra flatt fruktbart jordbruksland til ville fjellområder.
Næringsutvikling er et viktig satsingsområde for kommunen, samtidig som det er viktig og ivareta Balsfjord som en av Nord-Norges største landbrukskommuner. Med flere store næringsetableringer de siste årene, bevitner dette om en attraktiv kommune - som er et godt sted å bo i og et sted å utvikle virksomheter.
Balsfjord kommune er en veldreven kommune med økonomikontroll og kompetente medarbeidere. Kommunen har et godt driv på utviklingssiden og står ovenfor spennende muligheter bl.a knyttet til havneutvikling, arealdisponering for bolig og næring, og tilrettelegging for et aktivt næringsliv.
Storsteinnes er administrasjonssenter og det største tettstedet i kommunen. Videre finner vi de mindre tettstedene Nordkjosbotn, Laksvatn, Mestervik, Malangseidet og Sand. De tre sistnevnte på Malangshalvøya. Balsfjord kommune er opptatt av mangfold, og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Balsfjord kommune er en IA-virksomhet.