Vil du være med å jobbe for et yrende liv på byens idrettsanlegg?
Org. nr: - Stillingsident: 4261111125 Presentasjon av stillingen:
Har du et brennende engasjement for idrett, og er opptatt av å skape gode vilkår for både organisert og uorganisert idrettsaktivitet? Har du gode kommunikasjonsevner og i tillegg har saksbehandler erfaring? Da er du den rette for oss!
Idrettsavdelingen i Bymiljøetaten har ansvar for drift og forvaltning av kommunens idrettsanlegg, herunder idrettshaller, is anlegg, fotballbaner og svømmeanlegg
Vi søker DEG med gode samarbeidsevner, handlekraft og evne til å oppnå resultater til det beste for brukerne av byens idrettsanlegg. Har du den rette holdningen og ønsker å jobbe i et hektisk arbeidsmiljø? Har du kjennskap til idrettens organisasjon og kompetanse innenfor et bredt spekter av idrettsanlegg? Da trenger vi deg med på laget!
Du skal da være med å sikre god kommunikasjon og saksbehandling. Du skal i tillegg være med på å ivareta brukerinteresser i utviklingsarbeid, både i forprosjekt- og prosjekteringsfasen. Noe kveldsjobbing må påberegnes.
Arbeidsoppgaver
- Tett oppfølging og samarbeid med idrettslag i byen
- Gjennomføre utredningsoppgaver i tilknytning til eget ansvarsområde
- Utarbeide og følge opp driftsbestilling og kontrakter
- Anskaffelser og innkjøp av varer og tjenester
- Oppfølging av internkontrollsystemer
- Budsjettoppfølging og rapportering
- Representere brukerbehov og interesser i plan og utredningsarbeid innen eget geografisk område
Kvalifikasjoner
- Minimum Bachelor idrettsfag. Relevant erfaring kan i enkelte tilfeller kompensere for manglende formell utdanning
- Erfaring fra drift og vedlikehold av idrettsanlegg er en fordel
- Erfaring fra arbeidsfeltet saksbehandling
- Kjennskap/erfaring fra kommunal forvaltning
- Erfaring med budsjettarbeid, oppfølging og rapportering
- Meget gode datakunnskaper
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
- Oppfølging av interne praksiskandidater som tar fagprøve
Personlige egenskaper
- Initiativrik og resultatorientert
- Pålitelig
- Serviceorientert
- Konstruktiv i samarbeid
- Faglig sterk på feltet
- Kommuniserer på en klar og presis måte
Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr
- Utfordrende arbeidsoppgaver med gode faglige utviklingsmuligheter
- Dyktige og engasjerte kolleger i et hyggelig arbeidsmiljø
- Fleksitidsordning
- Arbeidstiden er 37,5 timer pr. uke inkl. spisepause Ltr. 36-45 (kr 477 100-kr 559 900).
- Lønnsplassering etter erfaring og kvalifikasjoner
Relevante vitnemål og attester, skal vedlegges søknaden elektronisk. Om dette ikke er praktisk mulig ber vi om at disse blir tatt med til ett eventuelt intervju.
Kontaktinformasjon
Kathrine Godager Nordby, Seksjonssjef, 918 81 747
Espen Stensrud, Organisasjonskonsulent, 407 20 599
Arbeidssted
Karvesvingen 3
0579 Oslo
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Oslo kommune
Referansenr.:4261111125
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 16.08.2020
Om bedriften
Bymiljøetaten er en etat med cirka 750 medarbeidere som har ansvaret for forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling av kommunale byrom i Oslo. I byrommene inngår fellesarealer som veier, gater, torg, møteplasser, parker og friområder, kommunale idretts- og friluftsanlegg og kommunaleide områder i Marka og indre Oslofjord.
Bymiljøetaten skal sørge for innbydende byrom med godt renhold og avfallshåndtering, beplantning i parker, belysning, vedlikehold av gater, veier, turveier og broer. Etaten er en tilrettelegger og motivator for idrett, rekreasjon, naturopplevelse, folkehelse og kulturelle opplevelser.
Bymiljøetaten ønsker mangfold og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Oslo kommune legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste selv om søkeren har bedt om anonymitet, men dette vil du i så tilfelle få varsel om.