Gullhella bo- og omsorgssenter trenger helsefagarbeidere i faste stilinger 80-100 %.
Org. nr: - Stillingsident: 4471220137 Presentasjon av stillingen:
Til dette stedet ser vi etter helsefagarbeidere som har lyst til å jobbe i et aktivt fagmiljø og en varierende innholdsrik hverdag.
Vi tilbyr faste stillinger fra 80-100%. Dette er i tråd med Asker kommunes mål om heltidskultur. Det vil bety at dine kolleger vil være mer tilstede på arbeidsplassen og vil kjenne godt til arbeidsoppgaver og rutiner. Dette vil være med på å skape økt trivsel, mer kontinuitet og kvalitet i arbeidet samt skape en mer forutsigbar hverdag for den enkelte ansatte og for beboerne.
Gullhella er et bo- omsorgssenter bestående av omsorgsboliger og institusjonsplasser. Omsorgsboligene er fordelt på 3 etasjer og er til sammen 60 boliger. Institusjonsdelen har 32 langtidsplasser.
Gullhella har varierte tilbud for eldre personer med funksjonssvikt, demens, rus, alderspsykiatri eller andre sammensatte problemstillinger. Vi har fokus på å fremme aktivitet og funksjon på individ og gruppenivå gjennom en aktiv bruker- og pårørenderolle. Våre beboere blir ivaretatt av et tverrfaglig team.
Avdeling 1 - 20 omsorgsboliger for personer med demenssykdom
Avdeling 2 - 24 omsorgsboliger for personer med somatiske helseutfordringer
Avdeling 3 -- 16 omsorgsboliger for personer med ulike helse- psykiske og rusrelaterte utfordringer
Avdeling 4 -- 32 langtidsplasser hvorav 7 plasser er tiltenkt personer med demenssykdom
Vi ønsker oss både deg med erfaring og deg som er nyutdannet.
Arbeidsoppgaver
- Kartlegge beboers behov, iverksette og evaluere tiltak.
- Sørge for at beboer opplever trygghet, blir verdsatt og behandlet med respekt.
- Samarbeide med og oppfølging av pårørende.
- Medansvarlig for et godt arbeidsmiljø.
- Aktiv deltager i det tverrfaglige teamet.
- Veiledning av kolleger og lærlinger/elever.
- Dokumentasjon i Gerica.
Kvalifikasjoner
- Autorisasjon som helsefagarbeider/ hjelpepleier.
- Relevant erfaring fra arbeid med personer med demenssykdom og personer med sammensatte helseutfordringer, rus og psykiatri.
- Har et godt klinisk blikk og god observasjonsevne.
- Engasjement og motivasjon til å skape gode dager for våre beboere.
- Gode IKT ferdigheter.
- God muntlig og skriftlig framstillingsevne.
- For fremmedspråklige kreves det dokumentasjon på bestått B2 norskprøve
Personlige egenskaper
Vi søker deg som
- er faglig engasjert og liker utfordringer
- har gode samarbeidsegenskaper og liker å arbeide med mennesker
- er strukturert og løsningsorientert
- er fleksibel
- er selvstendig, pålitelig og ansvarsfull
- har en positiv innstilling
- har kapasitet til å håndtere høyt tempo
Personlig egnethet og motivasjon til stillingen vil vektlegges.
Vi tilbyr
- Et godt arbeidsmiljø med fokus på teamarbeid og utvikling.
- Spennende og varierte arbeidsdager hvor ingen dager er like.
- En arbeidsgiver som satser på velferdsteknologi.
- Engasjerte og tilstedeværende ledere.
- Faglige utfordringer og varierte arbeidsoppgaver.
- Turnusarbeid, 35,5 t per uke.
- Lønn etter kommunens lønns- og stillingsregulativ.
- Gode pensjon- og forsikringsordninger.
Kontaktinformasjon
Siv Skaar Lehne, Avdelingsleder, 66 71 22 70
Elisabeth Granli Solberg, Avdelingsleder, 66712203
Solveig Kvalbein Lerbrekk, Avdelingsleder, 66712220
Arbeidssted
Norddalsveien 3
1386 Asker
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Asker kommune
Referansenr.:4471220137
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 11.02.2022
Om bedriften
Asker kommune er, etter at Hurum, Røyken og Asker slo seg sammen 1. januar 2020, landets åttende største kommune med om lag 94 000 innbyggere og 6 500 ansatte. Vi legger FNs bærekraftsmål til grunn for arbeidet med å videreutvikle askersamfunnet. Sammen med innbyggerne legger vi til rette for et levende lokaldemokrati med gode nærdemokratiske ordninger. Vi satser på innovasjon og digitalisering, og vi skal gi gode og likeverdige tjenester til innbyggerne. Asker kommune er en kunnskapsorganisasjon hvor medarbeiderne er den viktigste ressursen og står for en profesjonell forvaltning og en god og tilgjengelig innbyggerservice.
Asker kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Asker kommune følger offentlighetsloven. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis det bes om unntak fra offentlig søkerliste. Begrunnelsen for unntaket vil bli vurdert i forhold til reglene i offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn for unntak, vil søker bli kontaktet.
Det er krav om godkjent politiattest for den som ansettes i stillingen.