Business Specialist
Presentasjon av stillingen :
Business Support-teamet i Azets er et datadrevet team som brenner for kundesuksess. Vi har som mål å skape de beste kundeopplevelsene i bransjen. Business Support jobber i krysningspunktet mellom marked, salg, produksjon og forretningsutvikling. Nå søker vi en dyktig og engasjert Business Specialist til en nyopprettet stilling som skal spille en viktig rolle i å forme morgendagens Azets.
Som Business Specialist vil du jobbe tett med lokale og sentrale salgsressurser for å skape nye salgsmuligheter. I Business Support-teamet vil du sitte tett på beslutninger og raskt bli godt kjent med hele organisasjonen vår. Her kan du lese litt om hva du har i vente fra en av teamets tidligere ansatte.
I Azets omfavner vi gode initiativer og personlig kreativitet. Derfor ser vi etter deg som tør å utvikle egne løsninger i et stort og spennende marked. Tar du utfordringen?
Vi ser for oss at du:
- Driver og utvikler egne prosjekter for å skape nye forretningsmuligheter
- Skaper nye salgsmuligheter for salgsressurser i hele landet
- Bistår markedsavdelingen vår i kvalifiseringsarbeidet etter endte kampanjer
- Gjennomfører markedsundersøkelser
- Utvikler og rapporterer relevante bransjedata
For å lykkes i rollen, tror vi at du:
- Har høyere relevant utdannelse
- Er selvgående og trives med ansvar
- Trives med PC og telefon som arbeidsverktøy
- Har god system- og IT-forståelse
- Er nysgjerrig og lærer fort
- Er initiativrik og ser potensielle muligheter i alt vi gjør
Vi ønsker å tilby deg:
- Betingelser du kan leve godt med
- Telefon
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- En fleksibel hverdag
- Varierte arbeidsoppgaver med ansvar og påvirkningskraft
- Spennende utfordringer i et solid nordisk selskap
- Bransjens beste og mest automatiserte fremtidsrettede systemer og prosesser
- Sosialt og godt arbeidsmiljø med solid kompetanse
Arbeidssted vil være Azets sine kontorer i Drammen. Oppstart etter avtale.
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med teamleder i Azets Insight, Joacim Bråthen, på tlf. 454 21 980.
I Azets tror vi at de beste løsningene oppstår når vi deler ulike erfaringer og perspektiver med hverandre. Uansett bakgrunn, nasjonalitet, alder, kjønn, legning eller funksjonshemming, ønsker vi deg velkommen til å søke på stillinger hos oss. Link til søknadsskjema: Send søknad For mer informasjon kontakt: , Joacim Bråthen, Mobil +47 454 21 980
Om bedriften
Azets er den ledende leverandøren av teknologi og tjenester innenfor regnskap, lønn, HR, bemanning og rådgivning i Norden. Vi gjør data om til innsikt, slik at kundene våre kan jobbe smartere og ta bedre beslutninger. Våre nærmere 3.000 dedikerte medarbeidere, fordelt på over 80 kontorer, betjener flere enn 20.000 kunder innenfor et bredt spekter av bransjer. I 2017 var omsetningen på 2,4 milliarder kroner.
Azets leverer en unik kombinasjon av bransjekompetanse, lokal tilstedeværelse, smart teknologi og skreddersydde løsninger. Vi gjør det vi er best på - slik at kundene våre kan gjøre det samme.
Azets investerer kraftig i ny teknologi. Vi er en bransjeledende aktør innenfor automatisering, digitalisering og skybaserte løsninger. Målet er alltid at kundene våre skal nyte godt av brukervennlige kundeløsninger med stor nytteverdi.
www.azets.no/karriere