Helsefagarbeider ved Hjemmetjenesten
Org.nr.: Stillingsident: Presentasjon av stillingen :
Vi har følgende ledige faste stillinger som helsefagarbeidere ved Hjemmetjenesten:
- 1x 100% stilling på rode 7
- 2x 100% stilling i vikarpool
I vikarpoolstillingene vil du ha et fast tilsettingsforhold i enheten, ha fast arbeidssted på en avdeling med fast turnus, men du arbeider der hvor enhetens driftsbehov tilsier det.
Vennligst skriv hvilken stilling du søker på. Alle stillingene har 2-delt turnus. Vi jobber for tiden med endringer på turnus slik at målet er at man jobber færre helger, men flere timer per helg. Det må påregnes å jobbe langvakter på helg.
Ved internt opprykk kan det bli andre stillingsstørrelser ledige som helsefagarbeider.
Arbeidsoppgaver
- stell og pleie
- oppfølging av pasienter
- evt. administrativt arbeid etter delegering
Kvalifikasjonskrav
- offentlig autorisasjon som helsefagarbeider/hjelpepleier
- interesse for faget og utvikling av dette
- gode IKT-kunnskaper/forståelse innen fagsystem
- evne til å takle en skiftende arbeidshverdag
- førerkort
- gode norskkunnskaper skriftlig og muntlig
Ønskede kvalifikasjoner
- at søkerne har gjennomført Demensomsorgens ABC
- at søkerne har videreutdanning i palliasjon, geriatri, rehabilitering eller nevrologi
- det er ønskelig at du har minimum to års praksis som helsefagarbeider/hjelpepleier
Personlige egenskaper
Det vil bli lagt vekt på:
- samarbeidsevner
- kommunikasjonsferdigheter
- personlig egnethet
Vi tilbyr
- et godt arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere og ledere
- varierte arbeidsoppgaver
- en arbeidsplass med fokus på fag og utvikling av tjenesten
- gode interne system på sertifisering
- fokus på pasientsikkerhet
Øvrige vilkår
Ved tilsetting må godkjent politiattest og egenerklæring helse fremskaffes før arbeidsforholdets start.
Ansettelse skjer etter kommunalt avtaleverk og på de vilkår som framgår av lover, reglement og tariffavtaler. Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritiden. Det tas forbehold om endring av tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov.
Søknad
Søknad sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem. Søkere som blir innkalt til intervju må ta med attesterte kopier av vitnemål og attester.
Kristiansund kommune ønsker mangfold, og vi oppfordrer kandidater som oppfyller kvalifikasjonskravene til å søke stilling hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller nasjonal/ etnisk bakgrunn.
Kommunen praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven, og søkeren vil bli kontaktet. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søker komme med på offentlig søkerliste. Link til søknadsskjema: Send søknad For mer informasjon kontakt: , Linda Mari Mjønes, Tlf: +47 71574761, Mobil +47 93038086, Epost: Linda.Mjones@kristiansund.kommune.no
Om bedriften
Hjemmetjenesten i Kristiansund kommune er organisert i en enhet. Vi er delt inn i 8 avdelinger, og har om lag 240 ansatte. Målet vårt er at vi er organisert slik at tjenestetilbudet til våre pasienter kan optimaliseres og at tjenesten framstår som robust og under stadig utvikling. Vi har et sterkt faglig fokus, har rekruttert flotte medarbeidere de siste årene, i tillegg til en allerede flott og trofast arbeidsgjeng.