Fleksibel jobb som personlig intervjuer (mange forskjellige steder i Norge)
Personlig intervjuing Face-to-Face (F2F)
Vi søker etter deg som kan intervjue respondenter ansikt-til-ansikt i ditt nærområde. Intervjuene kan gjennomføres både hjemme hos respondentene eller på kafé, kjøpesenter og andre offentlige steder, avhengig av type prosjekt og i tråd med smittevern.
Nå for tiden gjennomfører vi en stor og viktig samfunnsundersøkelse, der vi besøker respondentene i deres hjem, etter avtale med dem.
Intervjuene vil bli gjennomført ved hjelp av et spørreskjema og du kommer alltid til å ha mulighet til å ta kontakt med hovedkontoret ved spørsmål eller utfordringer.
Nødvendig opplæring og kurs vil bli gitt digitalt og/ eller ansikt-til-ansikt.
Arbeidstid
Arbeidstiden er forskjellig fra prosjekt til prosjekt. I forbindelse med samfunnsundersøkelsen, har vi behov for intervjuere som er fleksible da de i samråd med respondentene vil bli enige om intervjutidspunkt.
Det vil være mulighet å begynne å jobbe i løpet av kort tid etter eventuell ansettelse.
Ønsker du å jobbe på flere oppdrag, kan det være mulig å jobbe i tillegg som telefon-intervjuer eller Mystery Shopper. For disse metodene gjelder egne arbeidstider.
Kvalifikasjoner
Det er en forutsetning at du innehar gode lese- og skriveferdigheter på norsk, gode kommunikasjonsevner og god fremstillingsevne.
Da det kreves en god del selvstendig arbeid er det dessuten viktig at du er pliktoppfyllende, pålitelig, effektiv og har stå-på-vilje.
Jobben passer for studenter og voksne som er utadvendte og som ønsker en fleksibel ekstrajobb med variert arbeidshverdag.
Høres dette interessant ut for deg?
Send søknad og CV snarest til NO-Jobb@ipsos.com mailadressen merket "F2F intervjuer" i emne felt - aktuelle søkere hører fra oss.
Har du spørsmål til stillingen kontakt Anne-Lise Henningsen per mail.
Om bedriften
Ipsos er det tredje største markedsundersøkelses selskapet i verden, til stede i 90 markeder og med over 18.000 ansatte. I Norge har Ipsos (tidligere Ipsos MMI) snakket med, observert og analysert nordmenn og det norske samfunn i over 46 år.
Vi hjelper våre kunder med innsikt for å utvikle forretningsstrategier og ta de rette avgjørelsene. Vi jobber med alle typer bransjer og benytter de fleste kjente datainnsamlingsmetoder på nett, telefon, ansikt-til-ansikt med mer. Vi har et av Norges største felt team.
Ipsos er kåret til årets mest innovative analysebyrå for 3. år på rad og topper listen over de mest innovative analysebyråene, ifølge den seneste GRIT rapporten (GreenBook Research Industry Trends).