Pedagogisk leder - annengangs utlysning
Org. nr: - Stillingsident: 4243088141 Presentasjon av stillingen:
"GOD START -- BARNETS FREMTID»
Vi søker en pedagogisk leder som kan se enkeltbarns behov, som kan lage pedagogiske opplegg og tilrettelegge for at alle barn skal få en best mulig barnehagehverdag. Vi ønsker en pedagogisk leder som kan ta initiativ og bidra til det faglige miljøet i barnehagen.
Elmholt barnehage har en fast stilling som pedagogisk leder ledig. Elmholt barnehage har 14 ansatte i tillegg til styrer og det er 50% pedagoger.
Barnehagene i bydel Ullern er en del av bydelens Kultur - og oppvekstavdeling. Avdelingen er opptatt av et godt samarbeid mellom de ulike fagmiljøene i avdelingen, som for eksempel Seksjon for helse- og spesialpedagogiske tjenester, Seksjon for barnevern og Familiens hus. Vi søker en pedagogisk leder med stort faglig engasjement som vil være med å bidra til at barnehagen er et sted for utvikling og læring for barn og voksne.
I Elmholt barnehage får du mulighet til å bli en del av en fantastisk personalgruppe med mye kunnskap og humor. Du vil få anledning til å være med på å sette ditt preg på barnehagens innhold, og å jobbe i team.
Vi er opptatt av å ha et mangfold i personalgruppen der ansatte har ulik nasjonal opprinnelse, alder og kjønn.
Barnehagene i Bydel Ullern har utarbeidet felles visjon og kvalitetsmål og får gode tilbakemeldinger på brukerundersøkelser.
Les mer om oss på Barnehageportalen i Oslo Kommune eller besøk vår Facebook side.
Arbeidsoppgaver
Pedagogisk og faglig ledelse i samarbeid med styrer.
Ansvar for opplæring og veiledning av medarbeidere i barnehagen.
Ansvar for felles faglige mål på overordnet nivå.
Ansvar for å planlegge og gjennomføre møter med brukere og eksterne samarbeidspartnere.
Sammen med styrer bidra til det faglige innholdet i ulike møtefora.
Ansvar for daglig organisering av hele barnehagen.
Ansvar for oppfølging av ulike rutiner og praktisk arbeid.
Holde deg faglig oppdatert og dele faglig kunnskap med kollegaer.
Kvalifikasjoner
Godkjent utdannelse som barnehagelærer/førskolelærer eller annen relevant høyskoleutdanning. Dersom den som ansettes ikke har barnehagelærerutdanning eller tilsvarende vil ansettelsen være midlertidig.
Det er ønskelig at du har erfaring fra barnehage.
Du må ha gode IKT kunnskaper.
Du må ha god skriftlig og muntlig fremstillingsevne. (Minimum B2)
Du må fremlegge gyldig politiattest for å kunne tiltre i stillingen
Personlige egenskaper
Sette barna først
Være løsningsorientert.
Ha gode samarbeidsevner,
og evne å jobbe selvstendig.
Være strukturert.
Ha høy arbeidskapasitet.
Like å være i aktivitet og å være ute i all slags vær.
Ønske å gjøre en forskjell i barns oppvekst.
Ha godkjent politiattest.
Ha en brennende interesse for å være med på å sikre alle barn en god start i livet.
Vi tilbyr
Felles visjon og kvalitetsmål
Veiledningsgruppe for nyutdannede barnehagelærere
Gode muligheter for kompetanseheving og videreutvikling
Mangfoldig og godt arbeidsmiljø
Fem planleggingsdager / kursdager i året
Gode pensjonsordninger
Lønnstrinn 32-45 Forutsetter godkjent barnehagelærerutdanning
Kontaktinformasjon
Sofie Beathe Elvebredd-Jensen, styrer, 91566655, sofie.elvebredd@bun.oslo.kommune.no
Arbeidssted
Olsens enkes vei 2-4
0281 OSLO
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Oslo kommune
Referansenr.:4243088141
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 10.06.2020
Om bedriften
I Bydel Ullern ønsker vi å bidra at våre innbyggere lever trygge og selvstendige liv gjennom et fremtidsrettet tjenestetilbud. Bydelen ligger vest i Oslo, med nærmere 680 årsverk og omlag 34000 innbyggere. I Bydel Ullern bryr vi oss om hverandre -- og vi tror ansatte som trives på jobben skaper bedre tjenester for bydelens beboere. Bydel Ullern ønsker å ha mangfold på arbeidsplassene som speiler befolkningen og en jevn fordeling av kvinner og menn i alle stillingskategorier på alle nivåer. Personer med minoritetsspråklig bakgrunn oppfordres til å søke. Bydel Ullern legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene for personer med nedsatt funksjonsevne.