Er du en superselger med god kjennskap til bygg og anleggsbransjen?
På vegne av vår samarbeidspartner Normann Olsen Maskin AS, Avd. Stavanger søker vi nå etter deg som har solid erfaring med salg i bygg og anleggsbransjen!
Normann Olsen Maskin AS er leverandør av maskiner og utstyr til industri, bygg og anlegg. De er et solid selskap i vekst og representerer flere av verdens ledende leverandører. Deres hovedkontor er i Oslo-regionen, med avdelinger i Bergen, Trondheim og Sandnes. Norgeodesi AS inngår i konsernet NOM Holding AS. De er totalt ca. 30 ansatte og omsetter totalt for ca. 120 mill. pr. år.
Vi søker deg som har god kjennskap til bransjen, gjerne har erfaring fra betongslipemaskiner og som i tillegg er en resultatorientert selger. Du må være komfortabel med reising, oppsøkende salg og ansvar for fremdrift og resultat. Du vil ha ansvaret for eksisterende og nye kunder i Rogaland og Hordaland. Din faste arbeidsplass vil være i Sandnes, men du må regne med en del reising.
Arbeidsoppgaver:
- Jobbe proaktivt for å beholde og utvikle eksisterende kunder, samt etablere nye kundeforhold
- Forbedre og presentere tilbud, forhandle og "close" avtaler
- Identifisere kundens behov og presentere nye produkter og løsninger
- Opprettholde høy produkt- og prosesskunnskap
- Representere Normann Olsen Maskin AS ved messer og utstillinger
- Legge og rapportere salgsbudsjetter og prognoser for ditt område
Kvalifikasjoner:
- Kremmerinnstinkt med en evne til å forstå kundens behov
- Tidligere erfaring som selger
- God kjennskap til bransjen
- Ha en driv og evne til å produsere resultater under minimalt med tilsyn
- Gode kunnskaper i Microsoft Office og CRM-systemer
- Erfaring med Visma Business og SuperOffice er en fordel, men ikke et krav
- Du må kunne jobbe selvstendig, men samtidig være en god lagspiller som deler kunnskap, verdier og som jobber for kollektiv fremgang
Personlige egenskaper:
- Lidenskap for salg og gode resultater
- Opptatt av gode kunderelasjoner og serviceminded
- Løsnings orientert med en evne til å takle utfordringer
- Effektiv kommunikator og god relasjons bygger
- Konkurranseinnstilt med ambisjoner om å vinne
- Positiv og produktiv innstilling
- Resultatfokusert, kostnadsbevisst, samt mål- og handlingsorientert
- Energisk og initiativrik
- Kvalitetsbevisst
Bedriften tilbyr:
- Personlig og faglig utvikling
- Du vil bli del av et velkjent og anerkjent firma
- Firmahytter
- Lønn etter kvalifikasjoner + provisjon
- Firmabil
- Godt arbeidsmiljø
Hvis dette er deg og du ønsker å være en del av et firma i vekst, med mange muligheter og stort personlig utviklingspotensiale - Søk nå!
Vil du vite mer om stillingen eller har spørsmål?
Ta kontakt med Marit Reinskau på telefon 982 44 755 eller send mail til mre@temp-team.no.
Intervjuer vil bli gjennomført fortløpende, og alle søkere vil få tilbakemelding.
Vi gleder oss til å lese din søknad!
Om bedriften
TEMP-TEAM rekruttering og bemanning leier ut arbeidskraft og bistår våre kunder med rekruttering til faste stillinger. Vi har 400-500 medarbeidere utleid til enhver tid og er kjent for kvalitet, personlig kontakt og for å formidle profesjonelle kandidater.
TEMP-TEAM ble etablert i Norge i 1985, og har i dag 50 fast ansatte medarbeidere. Vi inngår i JuhlerGroup, en internasjonal gruppe med hovedkontor i København.
Hovedkontoret i Norge ligger sentralt i Oslo sentrum. I tillegg har vi kontorer i Bergen, Drammen, Helsfyr, Hønefoss, Jessheim, Kolbotn, Kristiansand, Lillestrøm, Sandvika, Sarpsborg, Skøyen, Stavanger, Trondheim og Tromsø. Vi har også en spesialistavdeling for Bil og mekanikk.