Back-office/salgsassistent til ettermiddag-/kveldsarbeid
For spennende kunde sentralt i Bergen søker vi nå Back-office/salgsassistent ettermiddag/kveld.
Arbeidsoppgaver
- Oredrebehandling med registrering, plukking og fakturering av salgsordrer
- Oppdatering av transportlister
- Utarbeide all nødvendig dokumentasjon ifm ordrebehandlingen
- Innmelding av eksportpartier til Mattilsynet
- Til enhver tid oppdatere transportark samt registrere transport- og spedisjonskostnader på ordrenivå
- Kommunikasjon med selgere, kunder, transportører og lager
Arbeidstid
Oppstart vanligvis kl 15.30 og arbeid utover kvelden (ca 4 t hver vakt, men arbeid utover normal arbeidstid må påregnes)
Det kan også etterhvert bli aktuelt å ta del i vaktplan i helger
Ønskede kvalifikasjoner
- Vi ser etter deg som er student og tidlig i studieløpet slik at man kan ha mest mulig forutsigbarhet, stabilitet og lengde på oppdraget/engasjementet (andre enn studenter er selvsagt også velkommen til å søke)
- Du har relevant erfaring- innen administrative arbeidsoppgaver
- Vi ser at du har generelt gode datakunnskaper innen Office-programmer og gjerne andre systemer
- Du kommuniserer meget godt skriftlig og muntlig på norsk og engelsk
For å lykkes i rollen er det viktig at du identifiserer deg med følgende egenskaper:
Strukturert, initiativrik, selvgående og med godt humørHøres dette interessant ut? Vi ser frem til å høre fra deg.
Om bedriften
Bergen Bemanning AS er et heleid bergensk bemanningsselskap med konsulenter innen administrative og tekniske fagområder. Vår målsetning er å tilby fleksible og effektive bemanningsløsninger. Med mer enn 30 års allsidig erfaring fra bransjen har vi verdifull kunnskap om markedet og våre kunder og vet hvor viktig gode relasjoner er.