Har du økonomisk bakgrunn og trives med kundestøtte?
Stillingsannonsen er inaktiv.Aksess Bemanning AS
Arendal
For stor, internasjonal samarbeidspartner i maritim bransje søker vi kontormedarbeider til langvarig engasjement. Vi ser etter deg som har god tallforståelse og som yter god kundeservice! Du må trives i et hektisk arbeidsmiljø og være opptatt av høy grad av service, grundighet og effektivitet. Snarlig tiltredelse.
Arbeidsoppgaver
- Serve brukere på mail og telefon
- Følge saksbehandling
- Innhente og endre informasjon
- Samle og registrere relevant dokumentasjon
- Yte eksemplarisk service
Ønskede kvalifikasjoner
- God norsk og engelsk fremstillingsevne, muntlig og skriftlig
- Erfaring fra kundesenter, helpdesk eller kundeservice er en fordel
- God tallforståelse
- Gode IT kunnskaper
- Kjennskap til Lean er ønskelig
- Gjerne bachelorgrad i økonomi/administrasjon eller lignende
- Erfaring fra forsikring eller saksbehandling er en fordel, men ikke et krav
Personlige egenskaper
- Pliktoppfyllende og strukturert
- Selvstendig og effektiv
- Grundig og systematisk
- Service- og teamorientert
- Initiativrik og fleksibel
Vi tilbyr
- Spennende og varierte arbeidsoppgaver i et stort internasjonalt selskap
- Grundig opplæring og god oppfølging
- Mulighet for personlig og faglig utvikling
- Hyggelig arbeidsmiljø og gode kollegaer
- Snarlig tiltredelse
For ytterligere informasjon kontakt Gry Knutsen på tlf 916 98 003 eller Linn Sandnes på tlf 94136340. Vi intervjuer fortløpende.
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver
Aksess Bemanning AS
Adresse
Langbryggen 19G, 4841 Arendal
Hjemmeside
Aksess bemanning er en lokal aktør innen bemannings- og rekrutteringstjenester i Agder, med lokasjon i sentrum av Arendal. Vi bistår bedrifter i å oppnå utvikling og vekst, samtidig som vi gir våre medarbeider spennende og utfordrende stillinger. Våre rådgivere har lang erfaring i faget og vi bruker anerkjente testverktøy i våre prosesser. Med forankring i solid kompetanse, stort lokalt nettverk og god oversikt innen våre fagområder sikrer vi deg suksess med ansettelsesprosessen.
La oss bidra til å forme din fremtid!
Om stillingen
Stillingstittel
Kontor og administrasjon
Antall stillinger
2
Oppstart
15.03.2021
Heltid/deltid
Heltid
Sektor
Privat
Sist endret: 4. mars 2021
Hentet fra: FINN
Referanse: 209212176
Stillingsnummer: 869ab9d6-53fe-4227-824d-981e97b087ee