Avdelingsleder 100% - Bygnestunet omsorgsboliger
Stillingsannonsen er inaktiv.Karmøy kommune
Bygnestunet
Beskrivelse av arbeidsplass
Har du et brennende engasjement for helse og omsorg, og ønsker å utforme framtidsrettede helse- og omsorgstjenester? Har du i tillegg ledererfaring og er flink til å ta vare på kollegaer? Da er denne stillingen for deg.
I Karmøy kommune møter du svært dyktige fagfolk, med stort hjerte som er engasjert i helse- og omsorg. Her er det stor takhøyde og et felles ønske om å sikre og levere gode helse- og omsorgtjenester til alle innbyggerne i kommunen. Kommunen er opptatt av at du er engasjert og effektiv i det du gjør, har høy gjennomføringsevne og at du deler raust av din erfaring med kollegaer og bidrar til å spille hverandre gode.
Bygnestunet omsorgsboliger består av 16 leiligheter med heldøgnsbemanning. Avdelingen består av to grupper, eldre (beboere) med psykiske lidelser og personer med demens. I tråd med Karmøy kommune sin satsning på heltidskultur, er Bygnestunet 1 av 3 piloter i utvikling av årsturnus. Dette er en viktig og spennende prosess og et godt arbeidsverktøy for avdelingsleder.
Du blir leder for et sterkt fagmiljø bestående av både sykepleiere, vernepleiere og helsefagarbeidere. Bygnestunet er en del av virksomheten Kopervik bu- og behandlingsheim og avdelingslederstilling inngår i virksomhetens ledergruppe.
Ansvarsområde
Avdelingsleder har totalansvaret for avdelingens drift med medansvar for økonomi og rapporterer direkte til virksomhetsleder.
Arbeidsoppgaver
Personaloppfølging: herunder sykefravær, GAT vaktbok, personalmøter, medarbeidersamtaler, utarbeidelser av turnuser, opplæring av ansatte samt sikre et godt arbeidsmiljø
Fagansvarlig: herunder pasientsikkerhet, utviklingsarbeid og sikre et godt samarbeid med bestillerkontoret og relevante samarbeidspartnere
Økonomi: oversikt over ressursbruk/behov, innleie/kompetansevurdering og innkjøpsbehov
Videreføre og videreutvikle pilotprosjektet om årsturnusen i avdelingen i tråd med kommunens satsning om heltidskultur
Kvalifikasjoner
" Relevant høyere helsefaglig utdanning
" Ønskelig med kompetanse og erfaring fra administrering av turnus
Personlige egenskaper
Vi vektlegger egenskaper som:
" Helhetstenkning
" Ta beslutninger
" Fleksibilitet, nytenkning og utvikling
" Kommunikasjon og samarbeid
" Gi og ta imot veiledning
" Håndtere vanskelige situasjoner
" Utfordre, motivere og støtte medarbeidere
" Prioritering og økonomistyring
Vi kan tilby
" Gode muligheter til å påvirke og utforme eget arbeid
" Fleksitid med mulighet for avspasering etter kommunens regelverk
" Gode pensjons- og forsikringsordninger
" Generelle lønnsplasseringer i henhold til Hovedtariffavtalen
Slik søker du
Karmøy kommune mottar bare elektroniske søknader, se under avsnittet Søk til høyre. Ta kontakt med servicetorget på rådhuset eller NAV dersom du trenger hjelp til å søke elektronisk.
Vi minner om at eposter sendt fra personer som ikke ligger i dine kontakter kan sorteres til søppelpostfilteret ditt. Vi oppfordrer derfor til at du sjekker dette i perioden etter du har sendt en jobbsøknad.
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver
Karmøy kommune
Adresse
Karmøyvegen 970, 4250 Kopervik
Karmøy kommune ligger i Nord-Rogaland og er regionens største kommune med mer enn 42000 innbyggere. Hos oss finner du et godt bo- og oppvekstmiljø og et rikt kultur- og fritidstilbud. Vi legger vekt på å yte god service og høy kvalitet på alle våre tjenester.I kommunen er det ca 3200 ansatte i hel- og deltidsstillinger og kvalitet, respekt og ansvar er verdiene som ligger til grunn for vår organisasjon.Karmøy kommune - kommunen som vil at du skal lykkes.
Om stillingen
Antall stillinger
1
Heltid/deltid
Heltid
Sektor
Offentlig
Sist endret: 10. februar 2021
Hentet fra: Karmøy kommune
Referanse: enterprise.karmoy.kommune.no/recruitment/opening?0?6343
Stillingsnummer: 8326e266-9868-4b63-980b-f768deef1217