Office Manager - 50 % stilling
På vegne av vår samarbeidspartner, et spennende teknologiselskap, søker vi Office Manager til et 50% vikariat med muligheter for økt stillingsprosent og fast stilling på sikt. Det er ønskelig med snarlig oppstart.
Arbeidsoppgaver
- Post - mottak og sending
- Holde orden på kontoret
- Fakturering (in- og utgående, oppfølging av kostnader, registrering i regnskapssystemet)
- Innkjøp
- Lunch
- Dialog med ulike leverandører
- Behjelpelig med møter, bestilling av mat m.m.
Ønskede kvalifikasjoner
- Engasjert, positiv og et utpreget servicemenneske
- Strukturert og en god organisator
- Selvgående og god på å få ting gjort
- Stillingen krever gode norsk og engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig
- God kjennskap til Microsoft Office - pakken
Vi tilbyr
En spennende mulighet i et selskap med innovative løsninger med ambisiøse, engasjerte og trivelige kollegerKan dette være noe for deg? Da håper vi å høre fra deg snarest. Last opp CV og en kortfattet søknad via linken i annonsen.
Om bedriften
Azets People er spesialister på utleie og rekruttering til stillinger innenfor økonomi og regnskap, lønn og HR, IT og web.
Azets er et teknologidrevet kunnskapshus med røtter i Norden. Vi tilbyr fleksible finansielle og administrative tjenester til et bredt spekter av bedrifter. Gjennom data, teknologi og innsikt, tilfører vi mer verdi til kundene våre.
Azets er en del av CogitalGroup - en internasjonal gruppe for forretningstjenester.