Vil du jobbe med lederstøtte og administrasjon? - Politidirektoratet
Stillingsannonsen er inaktiv.Politidirektoratet
Oslo
Vi har ledig en fast stilling som lederstøtte og administrasjonsmedarbeider i avdeling for HR og HMS i Politidirektoratet. Vi søker etter en serviceinnstilt person med godt humør til å jobbe tett på avdelingsledelsen med et bredt spekter av administrative oppgaver. Du vil ha en stor kontaktflate internt i Politidirektoratet.
Stillingen tilhører avdeling for HR og HMS som består av omkring 30 medarbeidere. Avdelingen har det overordnede ansvaret for fagområdet i etaten og avdelingen består av tre seksjoner: arbeidsrettsseksjonen, HR- Seksjonen og HMS seksjonen. I stillingen vil det også inngå oppgaver for kommunikasjonsstaben.
Vi søker en medarbeider som motiveres av å yte service, og som trives med å jobbe i et dynamisk arbeidsmiljø med høyt tempo.
Arbeidsoppgaver
- Planlegge og følge opp avdelingsledermøter, avdelingsmøter og samlinger.
- Koordinere og følge opp pågående oppdrag og prosjekter i avdelingen.
- Koordinering av plan og styringsprosessene i avdelingen.
- Økonomioppfølging i avdelingen.
- Skrive og publisere nyheter på politiets intranett.
- Delta i øvrige oppgaver i avdelingen.
Kvalifikasjoner
-
Relevant utdanning på bachelornivå. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
-
Erfaring med lederstøtte og tilsvarende administrative arbeidsoppgaver
-
God i norsk muntlig og skriftlig, og engelsk muntlig
-
Erfaring med relevante administrative oppgaver.
-
Erfaring fra offentlig forvaltning innen HR eller kommunikasjon er ønskelig
-
Gode ferdigheter i bruk av power point, Outlook og Word, og grunnleggende ferdigheter i Excel
-
Det er en fordel med kjennskap til publiseringsplattformer
Den som skal tilsettes i politi- og lensmannsetaten, herunder i Politidirektoratet, må ha plettfri vandel. Til bruk for vandelskontrollen skal søkeren fremlegge uttømmende og utvidet politiattest, jf. politiregisterloven § 41.
Personlige Egenskaper
-
Samarbeidsorientert og imøtekommende med godt humør
-
Effektiv og løsningsorientert
-
Nøyaktig og strukturert
-
Serviceinnstilt og god til å bygge nettverk
Personlige egenskaper vil bli tillagt stor vekt.
Vi tilbyr
-
En spennende arbeidsplass for deg som er samfunnsengasjert og motivert for en karriere innen administrasjon.
-
Stillingen lønnes som seniorkonsulent i stillingskode (SKO 1363) fra kr 397 200- 515 200 brutto per år.
-
Medlemskap i Statens pensjonskasse, med blant annet gode pensjons- og forsikringsordninger (se SPK.no for mer info)
-
Fleksibel arbeidstid med mulighet for trening i arbeidstiden
Vi vil rekruttere den best kvalifiserte kandidaten til stillingen, og trenger derfor et bredt rekrutteringsgrunnlag. Politiet er en åpen og inkluderende etat hvor alle søkere blir vurdert likeverdig. Vi oppfordrer derfor kvalifiserte kandidater med relevant utdanning, bakgrunn, arbeids- og livserfaring til å søke jobb hos oss.
Kontaktinformasjon
Jens Oscar Heide, Seniorrådgiver HR, 45634699
Arbeidssted
Oslo
Nøkkelinformasjon:
Annonsør:Politidirektoratet
Ref. nr.:201901227
Fast stilling
Antall stillinger: 1
Søknadsfrist: 09.04.2019
https://www.webcruiter.no/wcmain/advertviewpublic.aspx?oppdragsnr=4039703802&company_id=3586294731&culture_id=NB-NO
For elektronisk søknadsskjema:[Klikk her]
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver
Politidirektoratet
Adresse
Fridtjof Nansens vei 14, 0369 Oslo
.
Om stillingen
Stillingstittel
Administrasjonsmedarbeider
Antall stillinger
1
Heltid/deltid
Heltid
Sektor
Ikke oppgitt
Sist endret: 10. april 2019
Hentet fra: Overført fra arbeidsgiver
Referanse: 10013335
Stillingsnummer: 81395907-8ff5-4be2-b8fc-dcb53534642f