Kundeservice Konsulent til vakre Belfast!
Vår klient ser nå etter Norsktalende kandidater som ønsker å jobbe med en av verdens største e-handel og e-betalingsselskaper. I Belfast arbeider du i et Norsk team og med det Norske markedet.
Hvorfor Belfast?
Belfast er en vibrant, multikulturell og spennende plass å bo. Som hovedstat i Nord-Irland, er denne byen hjemmet til over 300 000 mennesker. Byen byr på mange attraksjoner, som inkluderer Titanic Belfast, Game of Thrones turer, og et spennende nattliv med musikk, kunst, sosiale sammenkomster, sport og mye mer. Rett ved byen finner du fantastisk fjell, landsbyer, og spektakulære kystlinjer. Det er enkelt å finne bolig, da selskapet hjelper til med et relokasjonsteam. Bo, transport og levekostnader er generelt rimelige i Belfast.
Selskapet
Vår klient har stort fokus på Kunde engasjement og er opptatt av å forbedre forretningsmessige resultater for over 450 globale klienter over flere kontinenter. Selskapet arbeider med bank og finans, forsikring, helseforsikring, teknologi, media og kommunikasjon, detaljhandel og e-handel, reise og transport.
Stillingen
- Gi et høyt nivå av profesjonalitet og kundeservice for en verdensledende merkevare
- Håndtere og svare på innkommende telefonsamtaler og e-postforespørsler
- Løse henvendelser muntlig, skriftlig og online
- Opprettholde og fremme en positiv holdning mens du oppfyller produktivitetsmålene
- Opprettholde høy konfidensialitet til enhver tid
Kunden tilbyr
- Lyst og moderne lokale med gode stabsfasiliteter.
- Sentrum beliggenhet.
- Gym på stedet, yoga rom og kafé.
- 28 dager årlig ferie.
- Rabatter for ansatte.
- Pensjonsavtale.
- Utmerket relokasjonspakke.
- Årlig belønning og anerkjennelsesseremoni.
- Profesjonelle utviklingsmuligheter.
Annet
40 timer arbeidsuke/Skiftarbeid mandag - søndag fem dager i uken.
For å søke på stillingen send din Engelske CV og søknadsbrev til marte.hansen@nordicjobsworldwide.com eller ring +47 95109599
Krav til stillingen
- Flytende i skriftlig og muntlig engelsk og norsk
- Minst 3 måneders erfaring i et kundeservice miljø
- Erfarne med Microsoft Office og god arbeidskunnskap om internett. Evnen til å lære og tilpasse seg ny programvare
- Evne til å jobbe med mål, timemanagement og kundetilfredshet
- Erfaring med å jobbe i et team
- Være i stand til å kommunisere effektivt via telefon, sammen med evnen til å kommunisere effektivt via e-post
- Evne til å multitaske, planlegge og organisere.
Kontraktstype (fast eller midlertidig, hvis midl. angi lengde) Permanent/100%
Start evt. slutt dato Fleksibelt
Arbeidstid Skiftarbeid
Arbeidssted Belfast, Nord-Irland
Lønn Discussed with employer
Annet (intervjureise, hjelp til å finne bolig m.m.) Startdato: Kan være fleksibel
Flytting: Ja, betalt flytting med 1 uke på hotell
Arbeidstid: 40 timer
Søknadsfrist: 11.04.2019
Hvordan søke? Send din engelske CV og søknad til marte.hansen@nordicjobsworldwide.com eller på vår hjemmeside www.nordicjobsworldwide.com
Kontaktperson/ Tlf.nr: marte.hansen@nordicjobsworldwide.com / +47 95109599
E-post: marte.hansen@nordicjobsworldwide.com
EURES tjenesten inviterer til rekrutteringstreff!
Meld deg på via en av disse linkene:
Fredrikstad 17. september
(link: https://tjenester.nav.no/kurs/kursvisning/438728)
Oslo 18. september
(link: https://tjenester.nav.no/kurs/kursvisning/438689)
Drammen 18. september
(link: https://tjenester.nav.no/kurs/kursvisning/438727)
Om bedriften
Nordic Jobs Worldwide are helping Nordic speaking candidates to find jobs abroad. Our ambition is to match the most exciting jobs around the world with candidates from the Nordic region.
With our own job portal www.nordicjobsworldwide.com and head quarter in Norway with hubs in Sweden, Denmark and UK, we can challenge the international recruiting market. With employees from Sweden, Norway and UK we have the best knowledge how to find the right candidates in every local market. We have over 30 years of experience together in the industry and a very big network.
Find your dream job - tomorrow is a new day