Veileder - Lillehammer kommune
Stillingsannonsen er inaktiv.Lillehammer kommune
2601 Lillehammer
Org. nr: - Stillingsident: 4086845077 Presentasjon av stillingen:
Vi søker deg som vil bidra til at personer med rusutfordringer kommer i jobb.
Arbeidsoppgaver
- Kartlegging, oppfølging og veiledning av personer med rusutfordringer
- Stillingen krever tett samarbeid med andre aktører i kommunene samt helsevesen, arbeidsgivere og tiltaksarrangører
- Metodisk endrings- og utviklingsarbeid for å oppnå mål
- Dokumentering og saksbehandling
Kvalifikasjoner
- Minimum 3-årig relevant utdanning fra høgskole/universitet. Relevant praksis/dokumenterte resultater fra lignende arbeid og personlig egnethet kan kompensere for utdanningskravet
- Rusfaglig kompetanse vil være en fordel
- Veiledningskompetanse er ønskelig
- Forståelse for NAV sin målsetting om flere i arbeid og aktivitet, og færre på stønader
- God kompetanse innen IKT
Personlige Egenskaper
- Evne til å bygge relasjoner, engasjere og motivere brukere med sammensatte utfordringer
- Strukturert, målrettet og initiativrik
- Evne til å ta ansvar og se utviklingsmuligheter
- Evne til å arbeide godt selvstendig og samarbeide i team, samt ha evnen til å tenke helhetlig
Vi tilbyr
- En utfordrende og spennende arbeidshverdag med meningsfulle arbeidsoppgaver
- Et godt arbeidsmiljø preget av engasjerte kollegaer i et solid fagmiljø
- Fleksitidsordning
- Lønn og ansettelsesforhold etter Lillehammer kommunes regulativ. Fra lønnen trekkes 2% til pensjonsordning gjennom KLP
Kontaktinformasjon
Per Olav Kraabøl, Avdelingsleder Arbeid og Helse, 95 27 98 89, per.olav.kraabol@nav.no
Arbeidssted
Lillehammer
Nøkkelinformasjon:
Annonsør:Lillehammer kommune
Ref. nr.:4086845077
Stillingsbrøk: 100%
Fast
Antall stillinger: 1
Søknadsfrist: 22.07.2019
https://www.webcruiter.no/wcmain/advertviewpublic.aspx?oppdragsnr=4086845077&company_id=869775251&culture_id=NB-NO
For elektronisk søknadsskjema:[Klikk her]
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver
Lillehammer kommune
Adresse
Elvegata 19, 2609 Lillehammer
NAV er Norges arbeids- og velferdsforvaltning med 19 000 medarbeidere. Vi leverer tjenester og stønader til 2,8 millioner mennesker. Gjennom vår innsats skal flere få mulighet til å være i arbeid, delta i samfunnet og være sikret inntekt. Vi ser etter deg med pågangsmot og engasjement, og som ønsker å gjøre en forskjell.
NAV Lillehammer-Gausdal er en kompetansebedrift med ca. 70 medarbeidere og med et solid fagmiljø. Virksomheten er utviklingsorientert og har høye ambisjoner. NAV Lillehammer-Gausdal yter tjenester til Lillehammer kommunes ca. 28 000 innbyggere og Gausdal kommunes ca. 6.200 innbyggere. Gjennom vår innsats får flere mulighet til å være i arbeid, delta i samfunnet og være sikret inntekt.
Lillehammer kommune skal i størst mulig grad avspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonshemming, kulturell og etnisk bakgrunn.
Ansettelsen skjer for øvrig på de vilkår og med de plikter som følger av lov, tariffavtaler og reglement. I følge Offentlighetsloven § 25 kan søkers navn bli offentliggjort, selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkeren vil i så fall bli forespurt om dette.
Attesterte kopier av vitnemål og attester kan legges elektronisk ved søknaden eller tas med ved et eventuelt intervju.
Vil du vite mer om hvordan det er å bo og arbeide i Lillehammer-regionen, og se andre jobbmuligheter,
trykkher
Om stillingen
Antall stillinger
1
Heltid/deltid
Heltid
Sektor
Ikke oppgitt
Sist endret: 23. juli 2019
Hentet fra: webcruiter
Referanse: 4086845077_Lillehammer kommune_webcruiter
Stillingsnummer: 7ef23e64-6da0-478c-b8fc-bb4fcd3b8b08