Kontor - og aktivitetsmedarbeidar
Tjeneste for tilrettelagt aktivitet
Holmenvegen 23, 3810 Gvarv, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Kontor - og aktivitetsmedarbeidar
Oppstart
1. oktober 2025
Type ansettelse
Fast, deltid 50%
Arbeidstid
Dagtid
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest i overmorgen
Er du ein energisk og sjølvstendig person, då er du velkommen inn i teamet vårt innunder tenesta for tilrettelagd aktivitet.
Tenesta er med på å sikra innbyggjaren i kommunen i alle alder tilrettelagd aktivitet. Vi er organisert innunder Bo og meistring.
Som kontor- og aktivitetsmedarbeidar vil du bli ein del av eitt kreativt team som jobbar med vidareutvikling av tenesten. Hos oss vil du oppleva eitt triveleg fagmiljø der me også er opptekne av å skapa eit godt arbeidsmiljø. Du vil få mange varierte oppgåvar der samarbeid, nyskaping og eitt heilhetlig tankesett er hovedkvalifikasjonar me ser etter.
Arbeidet har arbeidstid på 37,5 time pr veke (dagtid), men må påreken å jobbe ein ettermiddag/kveld i veka.
Tenesten består av:- Furuheim aktivitetssenter (ope for alle)
- Tanka aktivitetssenter (menneske med demens diagnose)
- Aktivitetskontakttenesta (støttekontakt/aktivitetskontakt med tilrettelegging inn i aktivitet)
Ved intern omrokkeringer kan andre stillingar bli ledig.
Arbeidsoppgåver
- Aktivisering og bidra i dagleg drift - i samarbeid med avdelingleiar
- Oppfølging og opplæring av Arbeidspraksis, elevar, språkpraksis, aktivitetskontaktar
- Kontorarbeid - Profil , Compilo, Websak og dessutan planarbeid, rapporteringar m.m
- Medikamenthåndtering
- Pårørende- og brukarkontakt
- Ved endringar må man påreknas andre arbeidsoppgåver innanfor tenesten
Kvalifikasjonar
Ønska kompetanse- Relevant utdanning innenfor helse og omsorg og fagbrev som barne- og ungdomsarbeider.
- Kompetanse/erfaring innanfor aktivisering og helse
- Erfaring med saksbehandling
- Krav om politiattest, jf. Lov om Helse og omsorgstjenester § 5-4. Politiattest skal framvisast før oppstart i stilling.
- Førarkort kl. B
Personlege eigenskapar
- Glad i ulike type mennesker
- Samarbeidsvillig
- Løysingsorientert og fleksibel
- Strukturert og raus
- Sjølvstendig i sitt arbeid
- Kreativ i aktivitetar og arbeid
- Bidrar til ett godt arbeidsmiljø
Personlege eigenskaper vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
- E-læringskurset for nytilsette i Midt-Telemark kommune
- Lønn etter gjeldande lov og avtaleverk
- Gode forsikrings- og pensjonsordningar
Kopi av vitnemål og attestar lastas opp som vedlegg i webcruiter.
Kontaktinformasjon
Merete Pladsen Schei, Avdelingsleiar, +47 90156021
Arbeidsstad
Holmenvegen 23
3810 Gvarv
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgivar: Midt-Telemark kommune
Referansenr.: 4924238485
Stillingsprosent: 50%
Fast
Startdato: 01.10.2025
Søknadsfrist: 21.07.2025
Kontaktperson for stillingen
Merete Pladsen Schei
Avdelingsleiar
+47 90156021
Om bedriften
Me ønskjer i møte med innbyggjarane våre å fremja sjølvstende, kvardagsmeistring, tryggleik og oppleving av styring og kontroll i eige liv. Tenestene me yter skal bidra til å støtta opp under ressursane i personen og samtidig byggja opp under ansvaret til den enkelte og aktiv medverknad i eige liv. Me jobbar ut i frå «kva er viktig for deg?» metodikken og legg til rette for at pårørande, familie og nettverk medverkar i samsvar med ønska til den enkelte. I omsorgstrappa vår er hovudprinsippet at «så lenge eg kan bu heime, så bur eg heime». Me har høgt fokus på gode pasient-/brukarforløp mellom dei ulike trinna i omsorgstrappa.
Midt-Telemark kommune er opptekne av mangfald og vi oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søkje jobb hos oss uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming og etnisitet.
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
7b6ad2a1-8138-4d07-a1a2-1c38d06b36e6
- Hentet fra
talentech
- Referanse
77c51b369e264d168620ef1789d73251