Er du vår nye lageroperatør?
Forankret i et maritimt nettverk.
Fra en beskjeden start som et lite lokalt handelsselskap i 1958, har selskapet vokst til å bli et produksjons- og utviklingsselskap med kunder over hele verden.
Anda-Olsen AS har hovedkontor i Ålesund, i hjertet av den maritime klyngen. I mer enn et halvt århundre, har Anda-Olsen utviklet en enestående kompetanse innen strømforsyninger designet for utfordrende maritime forhold. I tillegg har Anda-Olsen AS en distribusjonsvirksomhet av systemer og komponenter fra anerkjente produsenter av batterier, strømforsyninger og UPS.
På bakgrunn av stadig økende ordremengde og høy aktivitet, er vi nå på jakt etter en dyktig person som kan arbeide som lageroperatør.
Ansvarsområder og arbeidsoppgaver
- Varemottak og varemottakskontroll
- Merking og mellomlagring
- Klargjøring og utsending/utlevering av varer
- Vareflyt og bidra i varetelling
- Sikring at alle transaksjoner utføres gjennom ERP-systemet (Visma Business).
- Booking av innenlands-/utenlands- transport
- Sikre ordensrutiner innenfor plukk, pakking og ferdigmelding.
- Bistand innen vedlikeholdslading av batterier ved behov.
- Registrering av avvik knyttet til varer på lageret
- Oppfølging av truck/ vedlikehold
Ønskede kvalifikasjoner
- 2 år+ relevant arbeidserfaring
- Ordrehåndtering i ERP system
- Generell kompetanse innen Excel og Outlook er en fordel
- Bruk av mekanisk løfteutstyr (truckførerbevis og kjøreerfaring (skyvemast truck, motvektstruck, høytløftende plukktruck)
- Evne til å jobbe under press til tidsfrister på eget initiativ, forutse krevende arbeidsoppgaver
- Kan kommunisere på norsk og engelsk både skriftlig og muntlig
Ønskede personlige egenskaper
- Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk
- Organisert, nøyaktig og ansvarlig
- Fungerer godt under press
- Du er pålitelig og ansvarsbevisst
- Håndterer fint en arbeidshverdag som byr på overraskelser og utfordringer
Du må ikke ha kunnskap og erfaring fra alt som er beskrevet over. Det er en fordel, men ikke et krav.
Vi kan tilby
- Et godt og engasjerende arbeidsmiljø
- Ta del i utviklingen av et nyskapende selskap, i en spennende næring i vekst
- Et sterkt fagmiljø med gode muligheter for personlig og faglig utvikling
- Fleksibilitet og mulighet til å styre din egen arbeidshverdag
- Forsikringsordninger og bedriftshelsetjeneste
For nærmere informasjon om stillingen kontakt daglig leder, Jon Kjærstad, tlf. 90831915,
e-post jon@anda-olsen.no eller Supply Chain Manager, Ante Urvik, ante@anda-olsen.no.