Er du en driftig og serviceminded administrasjonskoordinator som er ledig for jobb?
Vi søker for en av våre hyggelig kunder etter en serviceminded og driftig person som kan bistå i forbindelse med åpning av nytt kontorbygg.
Du vil ha varierte oppgaver og noen av disse vil være:
- resepsjon (ikke egen resepsjon, men følge med på inngangsdør)
- mottak av pakker/post
- bestille rekvisita, ansvar for rekvisita rom, bestille blomster, gaver
- lokal kontoradministrasjon
- kontakt med leverandører
- skriftliggjøring av rutiner – lage nye rutiner for nytt bygg
- koordinere bindeledd mellom de tre direktoratene som er samlokalisert
- samarbeide med byggforvaltere i Oslo og Bergen
Vi ønsker oss en selvstendig, strukturert person med gode kommunikasjonsevner skriftlig og muntlig og gode samarbeidsevner. Da denne stillingen ikke "eksisterer" pr. i dag er det viktig at du har erfaring med liknened arbeidsoppgaver og at du evner å se hvilke oppgaver som skal prioriteres og hva som bør gjøres.
Dette er i utgangspunktet et kortvarig engasjement på 2 mnd. med oppstart 1.august for å få driften i gang, men det kan være mulig med noe forlengelse.
Grunnet ferietid er det fint om du sender evt. spørsmål på mail.
Avsluttende tekst
Var dette interessant? Send meg så fort som mulig en kortfattet søknad og din CV ved å registrere deg
Om bedriften
Azets People er spesialister på utleie og rekruttering til stillinger innenfor økonomi og regnskap, lønn og HR, IT og web.
Azets er et teknologidrevet kunnskapshus med røtter i Norden. Vi tilbyr fleksible finansielle og administrative tjenester til et bredt spekter av bedrifter. Gjennom data, teknologi og innsikt, tilfører vi mer verdi til kundene våre.
Azets er en del av CogitalGroup – en internasjonal gruppe for forretningstjenester.