Er du vår nye strukturerte og serviceorienterte lederassistent med digital kompetanse?
Vår nåværende administrasjonssekretær skal gå av med pensjon og vi søker i den anledning etter en lederassistent til hovedkontorets ledergruppe. Vi ser etter en person som trives med å ta et selvstendig ansvar for varierte og allsidige oppgaver:
- Yte administrativ støtte til ledergruppen på hovedkontoret
- Sentral rolle i forberedelser, koordinering og tilrettelegging av møter og arrangementer
- Ansvar for dokumenthåndtering og arkivering samt kvalitetssikring av utsendelser
- Ansvarlig for digitale verktøy på møterom
- Bistå med rutinepregede oppgaver, rydding og resepsjonsoppgaver
- Kontaktperson for koordinering av besøk og eksterne henvendelser
- Generelt kontorarbeid som møteroms- og lunsjbestillinger og varelager kontorrekvisita
- Avhengig av kvalifikasjoner, interesser og kapasitet vil du kunne bli involvert i ulike prosjekter og utviklingsinitiativ.
Stillingen rapporterer til leder for strategi og utvikling, og arbeidssted er på Nordstrand i Oslo. Det er en fordel at du disponerer bil. Arbeidstid er 37,5 timer i uken, med mulighet for noe redusert stillingsprosent etter avtale
Kvalifikasjoner:
- Vi søker deg som har høyere utdanning, gjerne på bachelornivå. Relevant erfaring kan kompensere for dette.
- Erfaring fra lignende arbeid er en fordel
- Du har god skriftlig formuleringsevne
- Meget god datakunnskap og interesse for digitalisering
Vi ser etter disse personlige egenskapene:
- Du er serviceorientert, omgjengelig og fleksibel, tåler endring og tar lett på deg nye oppgaver
- Du har utpreget grad av serviceinnstilling og evne til å arbeide selvstendig, ansvarsbevisst og nøyaktig.
- Du er utviklingsorientert med et blikk for å profesjonalisere og effektivisere
- Du er glad i mennesker, kommer lett i kontakt med andre
- Du er strukturert og systematisk, og du holder tidsfrister
- Du identifiserer deg med Signos visjon og verdier
Vi tilbyr:
- Lønn etter avtale
- Hybridpensjon i Sparebank1
- Fleksibel arbeidstid
- Godt arbeidsmiljø
- Parkeringsplass og mulighet for lading av el-bil
- Stort kontaktnett og organisatorisk overblikk
Personer med tegnspråk som førstespråk, eller andre med svært god tegnspråkkompetanse, oppfordres til å søke. Signo er en flerspråklig og flerkulturell arbeidsplass. Vi forventer at du tilegner deg tegnspråk på det nivået dine oppgaver krever. Alle medarbeidere forventes å kunne kommunisere på tegnspråk om hverdagslige forhold med sine kollegaer. Opplæring vil bli gitt.
Videre informasjon om stillingen kan fås ved henvendelse til leder strategi og utvikling Christine Kjøs, telefon 911 43 916, e-post ckj@signo.no eller generalsekretær Hege Farnes Hildrum, 924 71 250, e-post: hfh@signo.no .
Vennligst benytt vårt elektroniske søknadsskjema. Søknadsfrist: 14.6.2020.
Signo er en ideell, diakonal stiftelse som består av syv virksomheter. Du finner oss i Oslo, Trondheim, Sandefjord og Bergen. Vi er landsdekkende og har ca. 1200 ansatte. Signo tilbyr tjenester til døve, hørselshemmede og døvblinde i et tilrettelagt kommunikasjonsmiljø. Vi gir tilbud innen helse og omsorgtjenester, arbeid, skole, kurs og rådgivning. Signos hovedkontor har to avdelinger: Strategi og utvikling, og Økonomi og forvaltning. Les mer om oss på www.signo.no.