Rådgiver
Org. nr: - Stillingsident: 4298378617 Presentasjon av stillingen:
NAV Tiltak Oslo er en fellesenhet i NAV Oslo med ansvaret for utvikling, anskaffelse og drift av ulike arbeidsrettede tiltak i NAV Oslo. Enheten har herunder ansvar for saksbehandling og vedtak knyttet til tiltaksøkonomi for rammestyrte virkemidler, behandling av søknader om tiltakspenger og tilleggsstønader samt resepsjonstjenesten for alle NAV-enheter i C. J. Hambros plass 2. NAV Tiltak Oslo har ca. 55 medarbeidere og er organisert i tre avdelinger. Kontorets totale oppgaveløsning er basert på tett samhandling mellom avdelingene.
Vi har ledig en fast rådgiverstilling
Arbeidsoppgaver
Rådgiveren vil inngå i kontorets avdeling Fellestjenester og stillingen er knyttet til saksbehandling angående tilskudd og refusjoner for tiltaksarrangører/arbeidsgivere, samt resepsjonstjenesten i NAVs resepsjon på C.J. Hambros plass.
Arbeidet skjer i tett samhandling med kontorets ledelse og fagpersoner, og med NAV-kontorene.
Saksbehandling knyttet til tilskudd, refusjoner og betaling for kjøpte tjenester knyttet til arbeidsmarkedstiltak.
Beslutter- og attestantoppgaver knyttet til tiltaksøkonomi ved kontoret.
Ansvar og oppgaver knyttet til en satsning på rammeavtaler for Enkeltplass AMO og de der tilhørende økonomiske saksbehandleroppgaver og informasjonsoppgaver.
Dialog med arbeidsgivere, tiltaksarrangører, fagpersoner ved NAV-kontorene i Oslo, ledere og kollegaer ved NAV Tiltak Oslo.
Oppgaver knyttet til opplæringsaktiviteter og utarbeiding av informasjon, rutineskriv m.m.
Være en bidragsyter og del av et team og aktivt fagmiljø.
Bidra til faglig utvikling og forbedring i samarbeid med leder og avdeling og ellers bidra til god forretningspraksis og til at enheten oppfattes som en forutsigbar og profesjonell aktør.
For resepsjonstjenesten i NAVs resepsjon på C. J. Hambros plass vil oppgavene være:
Sikre god service.
Håndtere rutiner for adgangskort og besøkstjenesten for NAV-enheter lokalisert her.
Avis-, post- og pakkefordeling til NAV-enheter lokalisert her.
Være en del av vaktplanen.
Det kan bli aktuelt med andre oppgaver ved kontoret.
Kvalifikasjoner
Relevant arbeidserfaring, kompetanse og ikke minst personlig egnethet vil være avgjørende for å fylle stillingen på en god måte.
Høyere utdanning fra høyskole eller universitet, minimum 3 år (tilsvarende bachelornivå).
God muntlig og skriftlig framstillingsevne.
Relevant arbeidserfaring fra saksbehandling. Erfaring fra NAV-kontor og god kjennskap til tiltaks- og virkemiddelapparatet er en fordel. Det er også ønskelig med erfaring fra arbeid innen økonomi.
God på å samarbeide og kommunisere med samarbeidspartnere/aktører eksternt og internt.
Meget gode IKT- ferdigheter og glad i å jobbe med tall, rutine- og produksjonsoppgaver.
Personlige egenskaper
Serviceinnstilling
Brukerperspektiv.
Evne til å arbeide effektivt og strukturert, med god kvalitet.
Løsningsorientert og fleksibel
Vi tilbyr
Fleksibel arbeidstid
Lønn som rådgiver stillingskode 1434, lønnstrinn 55-62 (kr. 488 600 -- kr. 552 800)
For personer med spesielt relevant kompetanse kan høyere lønn vurderes
Pensjonsordning gjennom Statens Pensjonskasse (fra lønnen trekkes 2 %)
Kontaktinformasjon
Leif Stokkeland, Enhetsleder, 908 34 863
Anne Aavatsmark, Avdelingsleder, 906 80 019
Arbeidssted
C. J. Hambros plass 2
0164 Oslo
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:NAV
Referansenr.:4298378617
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 23.10.2020
Om bedriften
NAV (arbeids- og velferdsforvaltningen) leverer arbeids- og velferdstjenester til Norges befolkning og har 19 000 medarbeidere fordelt over hele landet. NAV skal gi mennesker muligheter, og vårt hovedmål er å få flere i arbeid. Vi ser etter deg med pågangsmot og engasjement som ønsker meningsfulle og varierte arbeidsoppgaver.
NAV er en inkluderende arbeidsplass som er preget av mangfold. Vi ønsker at alle kvalifiserte kandidater søker jobb hos oss. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. I lys av inkluderingsdugnaden oppfordrer vi personer med nedsatt funksjonsevne og/eller "hull i CV" om å søke jobb hos oss. De er en verdifull arbeidskraftressurs som NAV trenger. Søkere som tilkjennegir at de har nedsatt funksjonsevne eller hull i CV-en, gjøres oppmerksom på at denne opplysningen kan bli brukt til statistikkformål ifm. regjeringens inkluderingsdugnad dersom vedkommende blir ansatt.
Vi gjør oppmerksom på at CV benyttes til utvidet søkerliste. Dersom du ønsker å unntas fra offentlig søkerliste må dette begrunnes. Se feltet for spesiell vurdering under utfylling av CV. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Du varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.