Fagleder for Tildelingskontoret/koordinerende enhet
Stillingsannonsen er inaktiv.Saltdal kommune
Kirkegata 23, 8250 Rognan
Org. nr: - Stillingsident: 4050322617 Presentasjon av stillingen:
Vil du være med å videreutvikle tildelingskontoret/koordinerende enhet i Saltdal kommune?
Vi har ledig 100 % stilling fast stilling som fagleder for Tildelingskontoret/koordinerende enhet.
Den som ansettes skal være med på å utvikle Tildelingskontoret og bidra aktivt i utarbeidelser av struktur, prosedyrer og planer for kontorets drift innenfor de rammer som er gitt. Tildelingskontoret har ansvaret for å tildele tjenester innen Helse og Omsorg i Saltdal kommune. Tildelingskontoret sikrer god samhandling mellom kommunal- og spesialisthelsetjenesten og bidra til smidige overganger mellom tjenester. Tildelingskontoret er sentral i ressursfordeling og oppfølging av elektroniske meldinger gjennom vårt pasientjournalsystem, Profil.
Tilsettings-, lønns og arbeidsvilkår i samsvar med gjeldende lover, forskrifter og avtaleverk, herunder 6 md. prøvetid. Kommunen har gunstig pensjonsordning. Dokumentasjon på opplysninger gitt i søknaden, må fremlegges i forbindelse med intervju eller på forespørsel. Minimum to referanser av nyere dato kreves.
Det gjøres oppmerksom på at søkerens navn kan bli offentliggjort, selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på søkerlisten.
Søknad sendes elektronisk.
Kvalifikasjoner
- Lederutdanning men personer med ledererfaring kan også søke.
- Høyskole- eller universitetsutdanning.
- Juridisk- og økonomisk forståelse. Fagleder vil ha ansvar for rapporteringer og holde oversikt knyttet til pasienter og brukere. (KOSTRA, IPLOS, ressurskrevende, m.m.)
- Innsikt i helse- og omsorgslovgivning samt kjennskap til forvaltning og saksbehandling.
- Erfaring med prosjektledelse og resultatoppnåelse.
- Kjennskap til data og systemet Profil er en fordel, men ikke et krav.
- Førerkort kl. B
- Lang og relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet.
Personlige egenskaper
- Stor arbeidskapasitet og evne til å jobbe målrettet, systematisk og strukturert
- Ha positiv og motiverende ledelsesstil
- God evne til å jobbe i team gode samarbeidsevner
- Være fleksibel og løsningsorientert
- Ha gode kommunikasjonsevner
- Ha god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- Personlige egenskaper vektlegges svært høy for stillingen
Vi tilbyr
- Lønn etter tariff (ved særskilt kompetanse kan lønn forhandles)
- Spennende arbeidsoppgaver
- Kompetente medarbeidere
- Positivt og inkluderende arbeidsmiljø
- Stillingen er tilknyttet kommunalt avtaleverk
- Pensjons- og forsikringsordning
Kontaktinformasjon
Stein Ole Rørvik, kommunalleder, 489 59 731
Mona Storteig, virksomhetsleder Omsorg, 938 99 422
Arbeidssted
Kirkegata 23
8250 Rognan
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Saltdal kommune
Referansenr.:4050322617
Stillingsprosent: 100%
Søknadsfrist: 19.04.2019
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver
Saltdal kommune
Adresse
Kirkegata 23, 8250 Rognan
Saltdal kommune har 4.700 innbyggere og ligger 85 km sørøst for Bodø og Nordlandssykehuset. Godt oppvekstmiljø og gode frilufts- og kulturtilbud både sommer og vinter. Kommunen har godt utbygde offentlige tjenester og et spennende næringsliv i hele regionen.
Om stillingen
Antall stillinger
1
Heltid/deltid
Heltid
Sektor
Ikke oppgitt
Sist endret: 25. mai 2019
Hentet fra: webcruiter
Referanse: 4050322617_Saltdal kommune_webcruiter
Stillingsnummer: 7288620a-6dba-4d6e-905d-c58412e4b0d9