Jobbe i Sandefjord Kirkelige fellesråd med personalledelse og HMS?
Arbeidsoppgavene vil bla. omfatte:
- Lønn og tariff
- Pensjons arbeid
- Turnusplaner
- Personaloppfølging
- Sykefraværoppfølging
- HMS arbeid
- Noe økonomiarbeid relevant i hht stillingen
Kvalifikasjoner:
- Ledererfaring
- Relevant utdannelse og/eller god erfaring fra personalarbeid, lønn/økonomi og HMS
- God kjennskap til bruk av IKT
- God skriftlig og muntlig fremstillings evne
- Medlemskap i Den norske kirke
Personlige egenskaper:
- Vi søker deg som har gjennomføringsevne og kan inspirere til engasjement og samarbeid på tvers av fag og staber
- Kunne arbeide selvstendig og i team for å finne gode løsninger
- Gode samarbeidsevner og evne til å se utvikling
- God muntlig og skriftlig framstillingsevne på norsk
- Ved ansettelse vil det bli lagt stor vekt på personlig egnethet til stillingen.
Fellesrådet kan tilby:
- En interessant og utfordrende stilling i et aktivt og engasjert miljø
- God innflytelse på videre utvikling av stilling og organisasjon
- Lønn i hht gjeldende tariff
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Kontorsted vil p.t. være i Sandefjord, noe besøk på våre stabskontorer i Sandefjord prosti må påregnes
- Stillingen vil være inntil 100%
Om bedriften
Sandefjord kirkelige fellesråd ivaretar administrative og økonomiske oppgaver for 10 sokn, har ansvar for drift og vedlikehold av 10 kirker og er arbeidsgiver for 60 ansatte eksl vikarer. Tott ca. 80 personer, fordelt på ca. 42 årsverk. Medarbeiderne er organisert i staber som jobber for en eller flere menigheter. Det er kontorer i Andebu, Stokke og Sandefjord. Det nye fellesråds området ble etablert 1.1.2017 og dekker nye Sandefjord kommune.