Hjelpemiddeltekniker
Org. nr: - Stillingsident: 4217758082 Presentasjon av stillingen:
Vi har ledig 100% stilling som hjelpemiddeltekniker. Stillingen er fast og med tiltredelse 7.september eller etter avtale Arbeidssted er for tiden NAV Hjelpemiddelsentral Troms og Finnmark, Tromsø.
NAV Hjelpemiddelsentral Troms og Finnmark har 80 ansatte fordelt på to lokasjoner (Tromsø og Lakselv) og 5 avdelinger. Vi bistår kommuner, arbeidsgivere og andre samarbeidspartnere med rådgiving, veiledning, opplæring og tilrettelegging. Rollen som ressurs- og kompetansesenter for eksterne aktører og egen etat er viktig i forhold til sentralens utvikling.
Arbeidsoppgaver
- Tilpassing, reparasjon og klargjøring av alle typer hjelpemidler, som eksempel elektriske rullestoler, personløftere, bolighjelpemidler mm.
- Ambulant tjeneste med periodisk ettersyn av elektromedisinsk utstyr/hjelpemidler
- Tverrfaglig samarbeid internt og eksternt for å sikre god saksflyt og gode løsninger
- Veilede aktuelle samarbeidspartnere
Kvalifikasjoner
- Relevant utdanning/fagbrev med elektro i fagkretsen
- Førerkort klasse B
- Må kunne drive ambulant virksomhet
Personlige egenskaper
- Evne til å arbeide målrettet, nøyaktig, effektivt og selvstendig
- Kreativ og evne til å se praktiske løsninger
- Stor arbeidskapasitet
- God skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne på norsk
- Gode samarbeidsevner og serviceholdninger
- Erfaring i bruk av IKT-verktøy
Personlige egenskaper vil bli tillagt stor vekt ved tilsettingen.
Vi tilbyr
- Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde.
- Aktive, dyktige og engasjerte kolleger
- Stilling som førstekonsulent i stillingskode 1408, brutto årslønn kr 464 000 -- 532 300 (ltr52-60)
- God pensjonsordning gjennom Statens Pensjonskasse (fra lønnen trekkes 2 %)
Kontaktinformasjon
Marit Stavnes Mørck, Avdelingsleder, 407 02 819
Arbeidssted
Stakkevollveien 49/51
9010 Tromsø
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:NAV
Referansenr.:4217758082
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 19.05.2020
Om bedriften
NAV (arbeids- og velferdsforvaltningen) leverer arbeids- og velferdstjenester til Norges befolkning og har 19 000 medarbeidere fordelt over hele landet. NAV skal gi mennesker muligheter, og vårt hovedmål er å få flere i arbeid. Vi ser etter deg med pågangsmot og engasjement som ønsker meningsfulle og varierte arbeidsoppgaver.
NAV er en inkluderende arbeidsplass som er preget av mangfold. Vi ønsker at alle kvalifiserte kandidater søker jobb hos oss. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. I lys av inkluderingsdugnaden oppfordrer vi personer med nedsatt funksjonsevne og/eller "hull i CV" om å søke jobb hos oss. De er en verdifull arbeidskraftressurs som NAV trenger. Søkere som tilkjennegir at de har nedsatt funksjonsevne eller hull i CV-en, gjøres oppmerksom på at denne opplysningen kan bli brukt til statistikkformål ifm. regjeringens inkluderingsdugnad dersom vedkommende blir ansatt.
Vi gjør oppmerksom på at CV benyttes til utvidet søkerliste. Dersom du ønsker å unntas fra offentlig søkerliste må dette begrunnes. Se feltet for spesiell vurdering under utfylling av CV. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Du varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.