Eiendomsrådgiver
Stillingsannonsen er inaktiv.Lenvik kommune
Lenvik
Jobbnorge ID: 164972
Om stillingen
Plan og tekniske tjenester er en av kommunens virksomheter. Hovedarbeidsområdene er arealplanlegging, byggesaksbehandling, geodata, bygg- og eiendomsforvaltning, renhold, brannberedskap, vann- avløp- og veiforvaltning.
- 100 % stilling
- Arbeidstiden ordinær dagtid (flexitidsordning)
Arbeidsoppgaver
- Kjøp og salg av kommunale utbyggingsareal, tomter og eiendom.
- Planlegge og gjennomføre prosjekter knyttet til eiendomsforvaltning.
- Ivareta grunneierrollen til kommunen
- Strategisk planlegging av fremtidig utbyggingsareal
- Utvikle beslutningsgrunnlag for politiske og administrative vedtak
- Andre oppgaver etter nærmere avtaler
Vi tilbyr
- En spennende arbeidsplass med komplekse, varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
- Kompetanseutvikling etter behov
- Et bredt fagmiljø med kompetente medarbeidere
- Gode pensjons- og forsikringsordninger i KLP
Kvalifikasjonskrav
Vi søker etter en person med relevant
- Utdanning på høyskole / universitetsnivå, fortrinnsvis med juridiske fag og eiendomsfag.
- Kompetanse innenfor prosjektledelse og eiendomsutvikling
- Kunnskap om Plan- og bygningsloven
- Kjennskap til digitale verktøy
- God skriftlig fremstillingsevne (på norsk)
Personlig egenskaper:
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Serviceorientert
- En lagspiller med evne til å skape tillit og å oppnå resultater i samarbeide med andre.
- Muntlig og skriftlig fremstillingsevne vektlegges.
- Personlig egnethet vektlegges
For stillingen gjelder
Krav til førerkort klasse B.
Annen relevant utdanning og kompetansebakgrunn enn omsøkt, vil bli vurdert.
Lønn etter avtale og kvalifikasjoner. Ansettelser skjer etter kommunale vilkår, på de lønns- og arbeidsvilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Lenvik kommunes verdier er respektfull, ta ansvar og være mulighetsorientert. Vi ønsker ansatte som etterlever disse verdiene.
Politiattest, ikke eldre enn 3 måneder, kreves ved tilsettinger der det er lovpålagt.
I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om søknad unntatt offentlighet.
Kopi av attester og vitnemål skal framlegges ved intervju. Kopiene blir ikke returnert.
For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med teknisk sjef Geir Fredriksen, tlf. 77871016/ 905 46 469, e-post Geir.Fredriksen@lenvik.kommune.no, eller rådgiver Asle Bogen, tlf. 77 8710 70/ 974 78 020, e-post Asle.Bogen@lenvik.kommune.no
Se annonsen og søk på stillingen www.jobbnorge.no
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver
Lenvik kommune
Hjemmeside
Der hvor øya Senja møter fastlandet ligger barnebykommunen Lenvik. Med sine 11 620 flotte og engasjerte innbyggere, et spennende og innholdsrikt omland, og med en vakker og vill natur, er området attraktivt å bo og flytte til. Størsteparten av befolkningen i kommunen bor i og i nærheten av byen Finnsnes
Lenvik blir sammen med Berg, Torsken og Tranøy Senja kommune fra 2020. Den nye kommunen blir en av Norges fremste innen havbruk og sjømat, og har i tillegg et mangfold av næringsbedrifter innen industri, handel og reiseliv. Senja kommune vil få ca. 15000 innbyggere og har mange aktive og livskraftige bygder og tettsteder.
Byen Finnsnes er regionsenteret i Midt-Troms, og vil bli kommunesenter i den nye kommunen. Næringslivet i Midt-Troms regionen er variert og spennende. Bardufoss lufthavn når du på 45 min. Hurtigbåten til de større byene Tromsø og Harstad tar vel 1 time.
Om stillingen
Stillingstittel
Eiendomsforvalter
Antall stillinger
1
Heltid/deltid
Heltid
Sektor
Ikke oppgitt
Sist endret: 4. mars 2019
Hentet fra: Overført fra arbeidsgiver
Referanse: 9984271
Stillingsnummer: 6ea255ae-cf9a-473d-9606-9b8f44b4df82