Salgs- og servicevert 33% stilling
Entur
Trondheim, Norge, 7010 Trondheim, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Salgs- og servicevert 33% stilling
Type ansettelse
Fast, deltid
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Frist: 16-06-2025
Alternativt kan du sende søknad via e-post til kari.anne.hauklien@entur.org
Entur er i stor grad vertskap på togstasjonene, og hvert år håndterer vi 700 000 henvendelser fra kollektivreisende. Vårt mål er å levere enestående personlig service i hvert kundemøte – samtidig som vi bidrar med data og innsikt for å stadig forbedre kundeopplevelsen.
Måten vi jobber med kundeservice på er i startfasen av en omfattende endringsreise. Digitalisering, automatisering, kunstig intelligens og kundedialog i flere kanaler er bare noe av det spennende vi jobber med for å skape en helhetlig og sømløs reiseopplevelse.
Vi søker deg som vil være med på laget når vi nå videreutvikler vår kundeservice.
Stillingen er 33 % og inngår i turnus.
Arbeidsoppgaver- Betjene reisende på stasjonen i Trondheim
- Gi personlig og profesjonell service til reisende – både i normal drift og ved avvik.
- Håndtere krevende situasjoner og ta raske, kloke beslutninger når det trengs.
- Loggføre kundeinnsikt og bidra til at vi stadig forbedrer oss.
- Teste nye digitale verktøy/løsninger og gi tilbakemeldinger som hjelper utviklingsteamene våre.
- Bidra til fleksibel og kostnadseffektiv drift gjennom godt samarbeid og initiativ.
- Dele kunnskap og bidra i opplæringen av nye kollegaer ved behov.
- Bruke teknologi aktivt i arbeidsdagen, og støtte andre i å mestre den.
- Samhandle med kunder, samarbeidspartnere og øvrige avdelinger i Entur .
Vi ser etter deg som er nysgjerrig, løsningsorientert og lærevillig. Du forstår viktigheten av innsikt, fleksibilitet og samarbeid – og du ønsker å bidra til utvikling og kontinuerlig forbedring.
- Du har utdanning på bachelornivå. Relevant erfaring kan i enkelte tilfeller kompensere for manglende utdanning.
- Du har et sterkt servicefokus og et genuint engasjement for å skape gode kundeopplevelser.
- Du har erfaring fra kundeservice – gjerne fra transport eller reiseliv.
- Du har gode digitale ferdigheter og liker å ta i bruk nye løsninger.
- Du kommuniserer tydelig og trygt på norsk, både muntlig og skriftlig, og godt muntlig på engelsk. Snakker du flere språk? Det ser vi på som et pluss!
- Du er trygg i møte med mennesker og mestrer å stå i avvik og stressende situasjoner.
- Du er interessert i teknologi, utvikling og forbedring.
- Du tar ansvar og bidrar aktivt til samarbeid og kunnskapsdeling.
- En meningsfull hverdag der du gjør en forskjell for kundene våre.
- Gode kollegaer og et sterkt fagmiljø.
- En jobb som gir deg både ansvar og variasjon, fra å hjelpe reisende og håndtere hittegods til å lede vakter og samarbeide med operatører og andre aktører ved avvik.
- Vi tester og tar i bruk nye digitale verktøy, og du som jobber i front får gi tilbakemeldinger som utviklingsteamene våre bruker i videreutviklingen av disse. På den måten er du med og påvirker hvordan morgendagens kundeservice ser ut.
- Du får grundig opplæring i både systemer og servicehåndtering, og mulighet til å medvirke til og påvirke hvordan vi utvikler oss.
- Konkurransedyktig lønn og betingelser, samt gode pensjons- og forsikringsordninger.
- Stillingen kan kombineres med studier og gir relevant erfaring innen reiseliv, service og teknologi.
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning.
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Entur er et statlig eid teknologiselskap som jobber med å gjøre det enklere å velge kollektivt i hele Norge. Vi er konkurransenøytrale, og bidrar til mer for pengene gjennom fellesløsninger og samarbeid i sektoren. Entur har ca. 500 ansatte med faste og innleide og for tiden 240 innen utvikling av digitale løsninger.
Entur utvikler og drifter felles salgs- og billetteringsløsninger for togselskapene og de fylkeskommunale kollektivselskapene som ønsker det. Entur drifter kundeservice for togselskapene og samler inn, bruker og deler kollektivdata gratis. Vi tilbyr også Entur-appen, der man kan finne og betale for de fleste kollektivreiser i Norge.Entur bidrar aktivt i flere samarbeid i samferdsels-sektoren for å forenkle folks reisehverdag, jobbe sammen om digital tjenesteutvikling og skape reell verdi gjennom data.
Vår visjon er Samarbeid om enkle, bærekraftige reiser.
Flere opplysninger om Entur finner du på www.entur.no.
Sektor
Privat
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
6dd3f352-29b9-4ef0-be1f-8b99b4b2c544
- Hentet fra
Jobylon
- Referanse
JBL_293474