Sykepleier - Hjemmebaserte tjenester Bekkestua distrikt - avdeling Stabekk
Vurderer du nytt arbeidssted?
Du er kanskje ikke klar over hvor mange spennende og avanserte sykepleiefaglige oppgaver som utføres i hjemmesykepleien? Prøv oss da vel!
Kom innom for en uforpliktende og hyggelig samtale med oss! Vi holder til sentralt på Bekkestua, med god offentlig kommunikasjon (t-bane, buss).
Vil du også være med oss for å utvikle hjemmesykepleien for fremtiden? Distriktet har et stort påtrykk av nye pasienter som gir våre sykepleiere nye og spennende oppgaver.
Vi søker etter nytenkende sykepleiere i hjemmesykepleien til Bekkestua distrikt, både nyutdannede og deg som har lengre erfaring. Turnusen er dag- og kveldsvakter og fast hver 3.helg. Du får muligheter for å påvirke din egen hverdag. Vi har stort fokus på sår- og legemiddelhåndtering, hverdagsmestring og demens.
Tiltredelse så snart som mulig.
Les mer om oss:
Tilbud til hjemmeboende
Arbeidsoppgaver
- Ansvar for legemiddelhåndtering, samstemming og legemiddelgjennomganger
- Sykepleiefaglig observasjon, tiltak og oppfølging av pasienter hjemme
- Selvstendige arbeidsoppgaver og planlegging av egen hverdag
- Førstegangsbesøk og vurdering og kartlegging av mestringsnivå hos pasienter
- Tilrettelegge og koordinere tjenesten sammen med brukerne
- Pådriver for kvalitet
- Samarbeide med hverdagsrehabiliteringsteamet vårt, fastleger, pårørende, korttidsenheter og andre kommunale instanser
- Dokumentasjon og veiledning av kolleger, elever og studenter
- Det vil bli gitt jevnlig opplæring i ProAct og HHLR
Kvalifikasjoner
- Du er utdannet sykepleier med norsk autorisasjon. HPR-nr registreres i CV
- Du er fortrolig med bruk av relevante IT verktøy
- Du har kunnskap om lovverk for tjenesteområdet
- Du har førerkort klasse B
- Du har bestått norskprøve B2 eller tilsvarende, dersom du er søker fra land utenfor Skandinavia
Utdanningsretning
Helsefag
Utdanningsnivå
Høyskole / Universitet, 3-årig Diplom / Bachelorgrad
Personlige Egenskaper
Vi ser etter deg som:
- er faglig dyktig og har en nytenkende innstilling til velferdsteknologi og endring i tjenesten
- er ansvarlig og løsningsorientert
- evner å tenke tverrfaglig, kvalitetsbevisst, effektivt og strukturert
- er utadvendt, reflektert og serviceorientert
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
- Spennende og varierte arbeidsoppgaver
- Tett oppfølging/ opplæring de første måneder
- Et trivelig arbeidsmiljø og gode faglige utviklingsmuligheter
- Lønn og arbeidsvilkår er i samsvar med gjeldende lover, forskrifter og avtaler
- Kompetanseutviklingsstipend
- Offentlig tjenestepensjonsordning
- Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland
Annet
- Vitnemål og attester tas med på intervju
- Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig
- Gyldig politiattest iht. helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse
- Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentleglova § 25)
Kontaktinformasjon
Mehnaz Palani, Avdelingsleder, Tlf.: 406 32 190
Arbeidssted
Bekkestua
Nøkkelinformasjon:
Annonsør:Bærum kommune
Ref. nr.:4032292060
Stillingsbrøk: 100%
Heltid, Fast
Startdato: 01.06.2019
Antall stillinger: 2
Søknadsfrist: 08.03.2019
https://www.webcruiter.no/wcmain/advertviewpublic.aspx?oppdragsnr=4032292060&company_id=1081735360&culture_id=NB-NO
For elektronisk søknadsskjema:[Klikk her]
Om bedriften
Som en av Norges største kommuner, har Bærum høye forventninger til innsats. Vi vil ha folk med ambisjoner -- både på egne og samfunnets vegne. Våre 12 000 medarbeidere vet at resultater og utvikling ikke kommer av seg selv. Derfor forventer også de mye; faglig utvikling, godt lederskap og attraktive karrieremuligheter. Dette bidrar til å gjøre oss til en av landets beste arbeidsplasser.
Sammen skaper vi fremtiden