Er du vår nye helsefagarbeider ved korttidsenheten på Skedsmotun?
Skedsmotun bo- og behandlingssenter
Husebyveien 18, 2020 Skedsmokorset, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Helsefagarbeider
Type ansettelse
Vikariat, heltid 100%
Arbeidstid
Turnus
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
9
Søk på jobben
Søk senest tirsdag 14. januar
Skedsmotun bo og behandlingssenter er en av syv institusjoner i Lillestrøm kommune. Skedsmotun ligger sentralt plassert ved Skedsmokorset. Skedsmotun har en langtidsseksjon, to seksjoner for pasienter med demens, to korttidsseksjoner, kommunal akutt døgnenhet (KAD), lindrende enhet, fysio- og ergoterapitjeneste, vaskeri, aktivitetssenter, hjemmetjeneste og hovedkjøkken.
Vil du være med og gjøre en forskjell i eldreomsorgen?
Vi søker hjelpepleier/helsefagarbeider eller sykepleierstudenter til vår korttidsseksjon.
- 1 fast stilling 100%
- 1 vikariat i 100%
- Vi har også ledige vikariater i helge stillinger fra 13 - 20 % stilling med arbeid 2. hver eller 3. hver helg.
Seksjonen har en sammensatt pasientgruppe med tanke på alder, diagnoser og problemstillinger. Som ansatt hos oss vil du få spennende og faglige utfordringer i et aktivt miljø. Vi ønsker å gjøre hverdagen så verdifull som mulig for våre pasienter ut i fra den situasjonen de befinner seg i.
Skedsmotun er utstyrt med mye velferdsteknologi som gjør hverdagen for beboere og medarbeidere bedre. Velferdsteknologien legger til rette for at pasientene opplever verdighet og trygghet tilpasset sine behov.
Arbeidsoppgaver
- Utøve helhetlig pleie og omsorg til pasienter etter gjeldene lover, krav og forskrifter.
- Sikre gode pasientforløp, med pasienten i fokus.
- Ansvar blir gitt etter type erfaring og utdanning.
- Sørge for at våre pasienter opplever trygghet, blir verdsatt og behandlet med respekt
- Sikre god kontakte med og oppfølging av pårørende
- Bruk av fagsystemet Gerica, og sikre dokumentasjon (utarbeide tiltaksplaner og daglig dokumentasjon)
Kvalifikasjoner
- Vi søker deg som har autorisasjon / utdanning / erfaring innenfor helse-faget
- Du har helsefaglig kompetanse, og/eller erfaring fra arbeid fra korttids forløp og gjerne relevant videreutdanning.
- Det er ønskelig med erfaring fra norsk helsevesen, gjerne fra kommunehelsetjenesten
- Du er interessert i geriatri og demens/psykisk helse
- Du har IKT-kunnskaper, og kjennskap til vårt fagsystem Gerica er en fordel
- Du behersker norsk skriftlig og muntlig, og har god kommunikasjonsevne.
- Du har gyldig politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder. Politiattesten må fremlegges før tiltredelse.
Vitnemål og attester må lastes opp i rekrutteringsportalen. Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra
HK-dir; https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
Vi gjør oppmerksom på at dokumentasjon på blant annet avtjent verneplikt og omsorg for barn, eldre eller syke også kan gi uttelling på lønnsansiennitet.
Personlige egenskaper
- Du har humør og raushet, og bidrar til et godt arbeidsmiljø
- Du innehar gode samarbeidsevner og stor grad av fleksibilitet
- Du har et stort engasjement for eldreomsorg
- Du har evne til å kommunisere og skape gode relasjon med pasienter, pårørende og kolleger
- Er løsnings- og handlingsorientering
- Tar initiativ, og er trygg på deg selv
- Du evner å arbeide selvstendig og i team
- Personlig egnethet vektlegges.
Vi tilbyr
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring som gjelder på fritid
- Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer
- Fleksibel arbeidstid (hvis det er aktuelt for stillingen
- Lønnsinnplassering i henhold til hovedtariffavtal
- Trivelige, nysgjerrige, engasjerte og dyktige kollegaer med godt samhold og mye humor
- En interessant og utfordrende jobb med varierte arbeidsoppgaver
- Et sterkt fagmiljø med fokus på utvikling, og å gi gode tjenester gjennom et tverrfaglig samarbeid.
- Et godt arbeidsmiljø preget av trygghet og humor
- Mulighet til å gjøre en forskjell for mange mennesker
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert yrkesskadeforsikring på fritid
- Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer
- Lønn blir fastsatt etter reglene i hovedtariffavtalen, utdanning og ansiennitet.
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike livserfaringer og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Offentlig søkerliste utarbeides etter søknadsfristens utløp i samsvar med offentleglova § 25. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjonen ikke tas til følge.
Vitnemål og attester lastes opp i rekrutteringsportalen. Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra HK-dir; https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
Kontaktinformasjon
Jelena Gajic, Seksjonsleder, 47792819May Britt Øyen, Seksjonsleder, +4794016310
Arbeidssted
Husebyveien 182020 Skedsmokorset
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Lillestrøm kommuneReferansenr.: 4895726145
Stillingsprosent: 100, 20%
Fast, Vikariat
Søknadsfrist: 14.01.2025
Kontaktpersoner for stillingen
May Britt Øyen
Seksjonsleder
+4794016310
Jelena Gajic
Seksjonsleder
47792819
Om bedriften
Lillestrøm er Norges niende største kommune. Vi har ca. 95.000 innbyggere, og en beliggenhet midt mellom Oslo og Gardermoen på Nedre Romerike. Vi baserer vår virksomhet på FNs bærekraftsmål, med fokus på klima og miljø. Verdiene våre er Tillit - Inkludering - Nyskaping. Besøk oss på https://www.lillestrom.kommune.no/
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2811131
- Hentet fra
talentech
- Referanse
f5fcd625cc4f4282a6da455c19be52fc