Norsktalende kundeservicekonsulent til Paris, Frankrike!
Er du på jakt etter nye opplevelser og internasjonal erfaring? Vår klient i magiske Paris ser etter en kundeservicekonsulent, som kan jobbe med deres norske kundemarked!
Om vår kunde
Vår kunde er et multinasjonalt selskap, som oftest blir brukt som en partner for BPO (Business process outsourcing) av kundeservice i ulike sektorer. Vår kunde ble grunnlagt i 1987, og betjener mer enn 550 kunder i 15 land, gjennom et komplett utvalg av kanaler via 75 driftssentre globalt, dette er mulig gjennom et internasjonalt ledelsesteam og en lidenskapelig arbeidsstyrke på mer enn 42 000 ansatte som opptrer i 23 forskjellige Språk.
Merkevarebygging av et produkt betyr å gi et produkt, et ansikt, en personlighet og en historie: i dette tilfellet vil det være en bil merkevare du skal jobbe med kundestøtte for. Gode merkevarer forstår best hvordan man hver dag må bruke denne historien og utvikle deres personlighet, gjennom kundestøtte på hvert trinn av sine produkter og prosesser.
Hvorfor flytte til Paris?
Siden 1700-tallet, har Paris vært en av Europas største sentre for finans, handel, mote, vitenskap, kunst. En av de vakreste byene i verden, er hjem til historiske monumenter som Notre Dame, Eiffeltårnet (320m), Bastille, Louvre og mange flere. Mye av byen ble re-designet av Haussmann i 19th Century. Nattelivet er rikt på den berømte kabaret som Moulin Rouge, Lido og Crazy Horse. Gastronomiske restauranter som tilbyr mat på sitt fineste, er mange og til alle priser. Dette er noen av grunnene til at Paris er en by å bli forelsket i!
Om stillingen
- Agenten behandler for det meste inngående og utgående samtaler, e-post og live chat med kunder
- Agenten er kontakt med kunden: han/hun anvender operative instrukser for å levere best mulig kvalitetsnivå.
- Agenten fyller ut og oppdaterer databasen og håndterer gjennomsnittstiden for kommunikasjon for å oppnå målsettinger.
Sosiale ferdigheter
- Rolig med muntlige uttrykk, relasjonshåndtering, teamarbeid, dedikasjon, engasjement og flid
- Interesse for service, kvalitet og resultat, med en kunde-orientert vri
- Dynamisk, stress bestandig, reagerer raskt og villig til å foreslå løsninger
Viktige egenskaper
- Norsktalende på C2 nivå + engelsk flytende
- Kjennskap til produktet og kundenes behov (etter trening)
- God kjennskap til grunnleggende data verktøy og spesifikk programvare
- Mestrer teknikker for kunderelasjonshåndtering: råd, salg, omsorg, etc.
- Kunnskap om bilindustrien vil være en fordel
Kunden tilbyr deg
- Fast kontrakt (CDI)
- 36 timer/uke mellom disse tidene:
- Mandag-fredag: 9:00 - 17:00
- Grunnleggende lønn + bonus per språk du tar i bruk i jobbsammenheng + prestasjonsbonus
- 25 dager ferie + 7 dager RTT
- Privat sykeforsikring, pensjon, lunsj kompensasjon
Er du interessert? Send din engelske CV til fride@nordicjobsworldwide.com
Nordic Jobs Worldwide Vi er et profesjonelt nordisk rekrutterings selskap, som spesialiserer oss på å forbinde kandidater fra Sverige, Finland, Norge og Danmark med bedrifter fra hele verden. Nordic Jobs Worldwide er det største rekrutteringsbyrået i Norden, og vi matcher de mest spennende jobbene med nordisk talent. I løpet av de siste 2 årene har vi rekruttert og hjulpet over 1000 kandidater fra Norden, til drømmejobben med våre partnere i over 28 forskjellige land.
Om bedriften
Nordic Jobs Worldwide
We are a professional Nordic recruitment specialist focused on connecting candidates from Sweden, Finland, Norway, and Denmark with businesses from all over the world. Nordic Jobs Worldwide is the largest language Recruitment agency in the Nordic region, we match the most exciting jobs with Nordic talent. Over the past 3 years we have recruited and helped close to 2000 Nordic speakers to their dream job with our partners in over 28 different countries.