Ferievikarer sommeren 2020 i helse- og omsorgstjenestene
Storfjord kommune har behov for ferievikarer i Helse- og omsorgstjenesten i tidsrommet 22.06. - 06.09.20.
Søknadsfrist: 16. mars 2020.
Vi har behov for ferievikarer til følgende tjenester:
- Sykehjemsavdelingen, ID-nr. 367
- Langtidsavdelingen
- Skjermet enhet
- Kjøkken og renhold
- BPA - brukerstyrt personlig assistent, ID-nr. 366
- Hjemmetjenesten, ID-nr. 365
- Helsesekretær legesenteret, ID-nr. 364
- Omsorgen for utviklingshemmede, ID-nr. 363
- Psykisk helse og rusomsorgen, ID-nr. 362
- Heldøgns omsorgsbolig psykisk helse og rusomsorgen, ID-nr. 361
- Skibotn avlastning, ID-nr. 360
Tjenestene har bruk for vikarer for følgende personell:
- Sykepleiere
- Vernepleiere
- Hjelpepleiere/fagarbeidere
- Assistenter
- Miljøterapeuter/miljøarbeidere
- Kokk/fagarbeidere/assistenter til kjøkken/renhold
- Hjemmehjelpere
- Helsesekretærer/bioingeniør, eventuelt bioingeniørstudenter
- Sosialarbeidere
- Andre studenter innenfor helse og sosialfag
Sykepleiestudenter, vernepleierstudenter, andre studenter innen helse- og sosialfag og elever under helsefagarbeiderutdanning oppfordres til å søke.
For spørsmål vedrørende stillingene kontakt:
- Sykehjemsavdelingen - tjenesteleder Else Strandvoll, tlf. 475 05 090
- Hjemmetjenesten, BPA, helsesekretær - tjenesteleder Sissel Bjørklund, tlf. 400 28 835
- Omsorgen for utviklingshemmede - tjenesteleder Nina Kristiansen, tlf. 982 89 144
- Psykisk helse og rusomsorgen - tjenesteleder Linda Rasmussen, tlf. 400 28 869
- Heldøgns omsorgsbolig psykisk helse og rusomsorgen - konst. tjenesteleder Maria Wingstad, tlf 400 28 830
- Skibotn avlastning - konst. tjenesteleder Ellinor Jensen, tlf. 982 89 146
Avlønning i henhold til gjeldende tariffavtale.
Du må angi i søknaden ditt ønske om stillingsstørrelse, hvilket tidsrom du ønsker å arbeide, tjenestested i prioritert rekkefølge, samt ditt telefonnummer og e-postadresse. For arbeid i hjemmetjenesten må det fremlegges gyldig førerkort for bil. Det er også ønskelig at søkere til psykisk helse og rusomsorgen samt til Skibotn avlastning har førerkort for bil.
Det må påregnes å arbeide alternative turnuser med lang- og/eller døgnvakter ved stilling i Omsorgen for utviklingshemmede, hjemmetjenesten, BPA, sykehjemsavdelinga og heldøgns omsorgsbolig.
Personer som skal yte kommunale helse- og omsorgstjenester for kommunen, må i henhold til Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 legge frem politiattest når de bekrefter tilbudt stilling.
Vi oppfordrer til bruk av elektronisk søknadsskjema via kommunens hjemmeside, se www.storfjord.kommune.no/jobb i storfjord, og velg ID nr. Søknad kan også sendes til Storfjord kommune, Oldersletta 1, 9046 Oteren, merk søknaden med ID nr. CV skal vedlegges søknaden både ved elektronisk og annen søknad. Vitnemål/attester skal ikke vedlegges søknaden, men tas med til eventuelt intervju eller legges fram ved etterspørsel.
Søknadsfrist: 16. mars 2020.
I henhold til Offentlighetsloven offentliggjøres søkerlisten. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten.
Om bedriften
Storfjord er en liten, men spennende kommune i Nord-Troms med 1840 innbyggere. Storfjord ligger sentralt til for deg som ønsker å oppleve kontraster. Beliggende rundt den innerste delen av Lyngenfjorden gir den veldige naturen, de store friområdene og de varierte årstidene deg muligheter for nye opplevelser hver dag. Det lokale kulturlivet gir også muligheter for mange ulike aktiviteter. I tillegg ligger kommunesenteret kun en drøy times kjøring fra Tromsø by med alle sine tilbud. Skoler og barnehager gir et godt tilbud i nærmiljøet. Som den sørligste kommunen i tiltakssonen, gir Storfjord deg økonomiske fordeler som lavere skatt og nedskriving av studielån. Storfjord grenser til Finland og Sverige ved Treriksrøysa, og har et nært og spennende samarbeid på tvers av landegrensene. Regionalt samarbeider vi med de øvrige kommunene i Nord-Troms og Tromsø om utvikling av regionen.
Du kan lese mer om Storfjord kommune på vår internettside www.storfjord.kommune.no.