Service Administrator
Vi former fremtiden i havet - vil du være med?
De siste årene har vi gjennomgått en eksplosiv utvikling med sterk vekst og et høyt innovasjonsnivå. Til avdeling Service & Aftermarket jakter vi derfor en Service Administrator
Sentrale oppgaver
- Støtter Team Leader for Service Delivery med vedlikehold av planer og verktøy
- Styring, registrering og håndtering av håndverktøy, kjøretøy og annet utstyr som administreres av service team
- Koordinering og planlegging av aktiviteter, kurs og ressurser
- Organisere og strukturere
- Håndtering av prosjektdata i ERP system
Kvalifikasjoner
- Gode norsk- og engelskkunnskaper
- Gode datakunnskaper
Vi tilbyr en interessant og utfordrende stilling i et inkluderende og godt miljø. Hos oss får du muligheten til å påvirke egen og selskapets videre utvikling. Stillingen rapporterer til Team Leader Service Delivery Maria Giske. Kontorsted vil være Optimar avdeling Stette / Stranda.
For mer informasjon kontakt Team Leader Service Delivery Maria Giske, tel. +47 90 54 86 55, eller HR Manager Bjørn A. Skjelten, tel. +47 900 14 711.
Søknadsfrist er snarest, og senest innen 31. mars. Kand idater vil vurderes fortløpende.
Om bedriften
Optimar AS er et av verdens ledende innovasjonsselskaper. Selskapet tilbyr teknologi innenfor robotisering og automatisering, og leverer fiskehåndteringsløsninger og prosessutstyr tilrettelagt for fartøy, landbaserte fabrikker og oppdrettsnæringen. Hovedkontoret, med administrasjon, utviklings- og produksjonsavdelinger, ligger på Sunnmøre. Selskapet omsatte for 1.050 MNOK i 2017 og har omlag 450 ansatte i Norge, Spania, Romania og USA. Optimar AS har siden 20. desember 2017 vært del av Haniel Group. www.optimar.no