Rådgjevar innkjøp/eigedomsskatt
Stillingsannonsen er inaktiv.Tysnes kommune
Uggdalsvegen 301, 5685 Uggdal
Org. nr: - Stillingsident: 4399359950 Presentasjon av stillingen:
Tysnes kommune søkjer etter rådgjevar med primære arbeidsområder innan innkjøp og eigedomsskatt. Stillinga er plassert i sentraladministrasjonen og rapporterer direkte til rådmannen.
Vedkomande som innehar stillinga har ansvar for innkjøpsfunksjonen i Tysnes kommune og vil følgje opp alt arbeid knytt til dette fagområde. Tysnes kommune er med i Sunnhordland Interkommunale Innkjøpsforum og har eit godt forankra innkjøpssamarbeid. Kommunen er også medlem av KS innkjøpsforum som er eit fagforum for offentlege anskaffingar. Det ligg ambisjonar om å styrka innkjøp som strategisk fagområde. Kommunen innførte eigedomsskatt i 2009, retaksering vart påbyrja i 2020 og vert avslutta i løpet av 2021. Tysnes kommune er medlem av KS Eigedomsskatteforum som er eit fagforum for spørsmål knytt til innkrevjing av eigedomsskatt.
Arbeidsoppgåver
- Gjennomføring av anbodskonkurransar
- Forhandlingar og kontraktsoppfølging
- Rådgjeving, rettleiing og sakshandsaming i høve til innkjøpog eigedomsskatt
- Oppfølging av innkrevjing av eigedomsskatt, under dette ligg mellom anna arbeid med taksering, saksførebuing og sekretariat for ulike nemnder knytt til fagområdet
- Rådgjeving, rettleiing og sakshandsaming
- Andre oppgåver kan verta lagt til stillinga ut frå søkjaren sine kvalifikasjonar og kompetanse
Kvalifikasjonar
- Utdanning innanfor høgskule-/universitetsnivå, ulike utdanningsretningar er aktuelle
- Praktisk røynsle innanfor innkjøp kan kompensera for utdanningskravet
- Røynsle og interesse knytt til juridisk metode og lovtolking.
- Søkjar bør vera sertifisert som offentleg innkjøper eller vera villig til å gjennomføre KS sin sertifisering
- Gode IT-kunnskapar
- Svært god skriftleg og munnleg framstillingsevne. Administrasjonsspråket i Tysnes kommune er nynorsk
Utdanningsnivå
- Høgskule / Universitet
Personlege eigenskapar
- Det vert lagt vekt på at den som vert tilsett har god serviceinnstilling og gode evner til å samarbeid med kollegaer og brukarar
- Den som vert tilsett må ha god struktur i arbeidet sitt og kunne arbeida sjølvstendig
- Ei fleksibel tilnærming til kvardagen og vilje til å strekka seg utover komfortsona er viktig for å lukkast i ein liten kommune
- Personlege eigenskaper vert tillagt vekt ved tilsetjing
Me tilbyr
- Ei svært spanande stilling med faglege utfordringar og gode moglegheiter for personleg utvikling
- Lønn etter avtale
- God pensjonsordning, samt ulykkes- og gruppelivsforsikring gjennom KLP
- Gunstig arbeidstidsavtale med moglegheit for forskyvd arbeidstid og fleksitid
Kontaktinformasjon
Steinar Dalland, Rådmann, (+47) 970 46 500, steinar.dalland@tysnes.kommune.no
Arbeidsstad
Uggdalsvegen 301
5685 Uggdal
Søk på stillinga:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgivar:Tysnes kommune
Referansenr.:4399359950
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 01.07.2021
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver
Tysnes kommune
Adresse
Rådhuset, 5685 Uggdal
Draumen om livet på landet finn du på Tysnes!
Tysnes er ein sentralt plassert øykommune sør for Bergen. Her finn du dei same tilboda som i andre omkringliggjande sentra utanfor Bergen. Om du spør oss: Verdas beste kommune å veksa opp i!
Når me tel med store og små, er me i dag omlag 2900 godlyndte innbyggjarar i Tysnes. Kommunen er landfast med bru over Lukksund og har elles gode ferjeforbindingar mot nord og sør.
Tysnes kommune har ca. 330 tilsette innan helse- og omsorg, skule og barnehage, tekniske tenester og offentleg administrasjon. Me er oppteken av å skape gode arbeidsplassar og gjere Tysnes til ein god stad å bu.
Om stillingen
Antall stillinger
1
Heltid/deltid
Heltid
Sektor
Ikke oppgitt
Sist endret: 1. juli 2021
Hentet fra: webcruiter
Referanse: 4399359950_Tysnes kommune_webcruiter
Stillingsnummer: 6a572e4f-c302-4944-b14e-c250316b5ea4