Gullhella bo- og omsorgssenter trenger helsefagarbeidere, pleiemedarbeidere, studenter og elever til faste helgestillinger og tilkallingsvikarer
Org. nr: - Stillingsident: 4471333023 Presentasjon av stillingen:
Til dette stedet ser vi etter personer, med helsefaglig bakgrunn eller som er i et helsefaglig løp, som har lyst til å jobbe i et aktivt fagmiljø og i en varierende innholdsrik hverdag.
Gullhella er et bo- omsorgssenter bestående av omsorgsboliger og institusjonsplasser. Omsorgsboligene er fordelt på 3 etasjer og er til sammen 60 boliger. Institusjonsdelen har 32 langtidsplasser.
Gullhella har varierte tilbud for eldre personer med funksjonssvikt, demens, rus, alderspsykiatri eller andre sammensatte problemstillinger. Vi har fokus på å fremme aktivitet og funksjon på individ og gruppenivå gjennom en aktiv bruker- og pårørenderolle. Våre beboere blir ivaretatt av et tverrfaglig team.
Avdeling 1 - 20 omsorgsboliger for personer med demenssykdom
Avdeling 2 - 24 omsorgsboliger for personer med somatiske helseutfordringer
Avdeling 3 -- 16 omsorgsboliger for personer med ulike helse- psykiske og rusrelaterte utfordringer
Avdeling 4 -- 32 langtidsplasser hvorav 7 plasser er tiltenkt personer med demenssykdom
Det er ledige stillinger knyttet til alle avdelinger.
Arbeidsoppgaver
- Ansvar for å utøve helhetlig omsorg og pleie ut i fra den enkeltes behov.
- Sørge for at beboer opplever trygghet, blir verdsatt og behandlet med respekt.
- Samarbeide med og oppfølging av pårørende
- Medansvarlig for et godt arbeidsmiljø
- Aktiv deltager i det tverrfaglige teamet
- Dokumentasjon i Gerica
Kvalifikasjoner
- Erfaring innen demens, rus og psykiatri er en fordel
- Engasjement og motivasjon til å skape gode dager for våre beboere
- Gode IKT ferdigheter
- God muntlig og skriftlig framstillingsevne.
- For fremmedspråklige bestått norsk B2
Personlige egenskaper
-
Interesse for faget og arbeid med mennesker.
-
Ser muligheter for å bidra til gode stunder for våre beboere
-
Strukturert og effektiv
-
Fleksibel og løsningsorientert
-
Selvstendig, pålitelig og ansvarsfull innstilling
-
Kapasitet til å håndtere høyt tempo
-
Gode samarbeidsevner
-
Faglig engasjert og liker utfordringer
Personlig egnethet og motivasjon til stillingen vil vektlegges
Vi tilbyr
- Et godt arbeidsmiljø der vi deler erfaringer og kunnskap slik at vi mestrer oppgavene sammen
- Spennende og varierte arbeidsdager hvor ingen dager er like
- Engasjerte og tilstedeværende ledere
- Turnusarbeid 35,5 timer pr. uke
- Lønn etter kommunens lønns- og stillingsregulativ
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Kontaktinformasjon
Elisabeth Granli Solberg, Avdelingsleder, 66712203
Siv Skaar Lehne, Avdelingsleder, 66 71 22 70
Solveig Kvalbein Lerbrekk, Avdelingsleder, 66712220
Arbeidssted
Norddalsveien 3
1386 Asker
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Asker kommune
Referansenr.:4471333023
Stillingsprosent: 15%
Fast
Søknadsfrist: 15.02.2022
Om bedriften
Asker kommune er, etter at Hurum, Røyken og Asker slo seg sammen 1. januar 2020, landets åttende største kommune med om lag 94 000 innbyggere og 6 500 ansatte. Vi legger FNs bærekraftsmål til grunn for arbeidet med å videreutvikle askersamfunnet. Sammen med innbyggerne legger vi til rette for et levende lokaldemokrati med gode nærdemokratiske ordninger. Vi satser på innovasjon og digitalisering, og vi skal gi gode og likeverdige tjenester til innbyggerne. Asker kommune er en kunnskapsorganisasjon hvor medarbeiderne er den viktigste ressursen og står for en profesjonell forvaltning og en god og tilgjengelig innbyggerservice.
Asker kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Asker kommune følger offentlighetsloven. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis det bes om unntak fra offentlig søkerliste. Begrunnelsen for unntaket vil bli vurdert i forhold til reglene i offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn for unntak, vil søker bli kontaktet.
Det er krav om godkjent politiattest for den som ansettes i stillingen.