Vi søker ny medarbeider til Bærum Arbeidssenter
Jobben for deg med kreative og utviklende egenskaper. Bærum Arbeidssenter har behov for 1 fast 100 % stilling som arbeidsleder på Rud.
Bærum Arbeidssenter er et arbeidstilbud til mennesker med yrkeshemminger, og er lokalisert med enheter på 4 forskjellig geografiske områder i Bærum. Målgruppene er hovedsakelig utviklingshemmede og minoritetsspråklige.
Avdelingene Bærum Arbeidssenter og Bjørnegård Aktivitetshus utgjør tjenestestedet Arbeid og aktivitet.
Er du nysgjerrig på å vite mer om oss i Bærum Arbeidssenter og hva vi holder på med:
klikk her
Stillingen er knyttet til arbeidssenteret på Rud. Som arbeidsleder skal du bidra til at våre brukere / arbeidstakere får en god arbeidsdag med tilrettelegging av arbeid som en av kjerneoppgavene.
Hovedansvaret i stillingen er å tilrettelegge for arbeidstakere i et verksted der dagens produksjon består i kort-, tove- og rammeproduksjon for videresalg. Utvikling og samarbeid om nye produkter er vesentlig i stillingen.
I tillegg har verkstedet ansvar for tilrettelegging av oppgaver i en enkel kantine.
Arbeidsoppgaver
- Tilrettelegge og organisere arbeidet for brukerne
- Gi nødvendig opplæring, utarbeide og gjennomføre planer i samarbeid med brukerne
- Utvikle og produsere salgbare produkter
- Kundekontakt
- Samarbeide med eksterne og interne samarbeidspartnere
Kvalifikasjoner
- Formell og/ eller relevant erfaring innen Kunst- og Håndverksfag
- Erfaring med målgruppene er en fordel
- Alminnelig gode datakunnskaper
For stillingen kreves gode norskkunnskaper. Innvandrer som søker stillingen og er fra land utenfor Skandinavia skal som et minimum ha bestått Norskprøve B1 skriftlig og muntlig.
Utdanningsretning
Håndverksfag
Utdanningsnivå
Fagbrev
Personlige Egenskaper
Vi søker etter deg som:
- kan samarbeide og motivere
- er kreativ, nysgjerrig og liker utviklingsarbeid
- er serviceinnstilt og har god kundekontakt
- har pågangsmot og godt humør
- har evne til å jobbe selvstendig og i team
- kan planlegge og forholde seg til avtaler
- er fleksibel og pålitelig
Personlig egnethet vil vektlegges
Vi tilbyr
- Et trivelig arbeidsmiljø og gode utviklingsmuligheter
- Faglige utfordringer
- Konkurransedyktig lønn
- Kompetanseutviklingsstipend
- Offentlig tjenestepensjonsordning
- Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland
Annet
- Vitnemål og attester tas med på intervju.
- Før ansettelse i Bærum kommune skal identitet dokumenteres og oppholdstillatelse være gyldig.
- Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentleglova §25).
- Gyldig politiattest iht.§ 5-4 helse- og omsorgstjenesteloven må fremlegges før tiltredelse
Kontaktinformasjon
Tina Moer, avdelingsleder, mobil 4814 8434
Kristin Barhaugen, mobil 9523 9012
Arbeidssted
Rud
Nøkkelinformasjon:
Annonsør:Bærum kommune
Ref. nr.:4043560994
Stillingsbrøk: 100%
Fast
Startdato: 15.06.2019
Antall stillinger: 1
Søknadsfrist: 05.04.2019
https://www.webcruiter.no/wcmain/advertviewpublic.aspx?oppdragsnr=4043560994&company_id=2981154800&culture_id=NB-NO
For elektronisk søknadsskjema:[Klikk her]
Om bedriften
Som en av Norges største kommuner, har Bærum høye forventninger til innsats. Vi vil ha folk med ambisjoner -- både på egne og samfunnets vegne. Våre 12 000 medarbeidere vet at resultater og utvikling ikke kommer av seg selv. Derfor forventer også de mye; faglig utvikling, godt lederskap og attraktive karrieremuligheter. Dette bidrar til å gjøre oss til en av landets beste arbeidsplasser.
Sammen skaper vi fremtiden