Support- og datakvalitetsansvarlig
Vår nye support- og datakvalitetsansvarlig blir en del av vår seksjon "Kundereise/CRM" som i dag teller 4 dedikerte medarbeidere. Vi er en del av markedsavdelingen og samarbeider spesielt tett med kundesenteret og IT.
Det er gode muligheter for utvikling i stillingen.
Noen av oppgavene du får å jobbe med:
-
- linjesupport for kundereise
- Datakvalitet og datahygiene
- Driftsansansvar for automatiserte prosesser
- Testing
- Printkorrektur
For å lykkes i denne stillingen ser vi for oss at du har :
- 1-3 års høyskole. Relevant erfaring kan kompensere.
- generelt god IT-forståelse
- erfaring fra kundebehandling
- god forståelse for tekniske prosesser og informasjonsflyt
Personlige egenskaper:
Vi håper du har interesse for Redningsselskapet, sjø og båtliv, og at du er en god ambassadør for våre verdier. Vi er opptatt av at du skal trives i et miljø med varierte dager og mange parallelle oppgaver. Hos oss er en dag sjelden helt lik den forrige. Det er derfor en fordel om du trives med, og evner å prioritere og håndtere, en rekke oppgaver.
Vi håper du kjenner deg igjen i våre verdier:
- Modig
- Inspirerende
- Kundeorientert
- Tilstede
- Profesjonell
I tillegg ønsker vi oss deg som:
- evner å raskt sette seg inn i ulike verktøy
- evner å jobbe med flere oppgaver samtidig
- har god forretningsforståelse
- er analytisk
Når du blir en del av RS-familien kan du være akkurat den du er. Det viktigste for oss er at du deler verdiene våre og inspireres av vår visjon "Ingen skal drukne".
Kjenner du deg igjen i denne beskrivelsen? Da hører vi veldig gjerne fra deg.
Om bedriften
Redningsselskapet redder liv, berger verdier og driver forebyggende arbeid for å nå vår visjon "Ingen skal drukne". Vi har et høyt aktivitetsnivå, svært mange samarbeidspartnere og interessenter.